Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem stuki w silniku BMW E36 1.6 BENZYNA 1992 R stukanie pod klawiaturą dosyć mocne wygląda to tak auto odpala ma normalne obroty normalnie jedzie nie kopci stalo sie tak jechałem na trasie i momentalnie mi zgasł jak ziechałem na stacjie to zapalił i zaczoł stukac mam go zalanego olejem pół syntetyczny co może być przyczyną :( pozdro
Opublikowano (edytowane)
tak zgasł mi na biegu taknie do końca było tak jak jechałem to stukał mi ale leko wałek i rożąd był robiony także to nie może być to może to być wina oleju czy nie Edytowane przez murino86
Opublikowano

dosyć to dziwne,

według mnie ... skoro zgasł na biegu, to musiał przestać dostawać paliwo, brak zaplonu lub cos stalo sie z zaworami, ale co, czyzby przestawil sie rozrzad i dostal tlokiem w zawory?

Chociaż myślę, że mógł też paść któryś z cuzjników położenia wału/wałka ale nie wiem czy aż takie objawy mogłoby to dać.

Ogólnie nie brzmi to wszystko dobrze.

Opublikowano
Odpowiedź jest raczej smutna i na 90% to się właśnie stało - przeskoczył rozrząd. Shit happens. Trzeba spróbować go ustawić w TDC i zobaczyć, czy jest ok. Zapewne przeskoczył o 1 ząbek, może 2... Uroki M40... Rozrząd do wymiany, głowica do przejrzenia. Koszt >1000zł

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
no tak ale jak by przestawił sie pasek to by nie odpalał a on odpala normalnie od 1 kopa tylko na wolnych nie stuka a jak się doda gazu to stuka i nie wiem czemu tak :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.