Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dzisiaj zdarzył mi sie mały pożar. Spalił sie kabel który wychodzi z gornej czesci silnika dokladniej z plastikowego pudelka nad cewkami i doprowadzony jest do kostki podlaczonej do termostatu z prawej strony silnika (kabel plusowy). Mam pytanie za co odpowiedzialny jest ten czujnik,dodam,ze odnosze wrazenie,ze teraz gdy wszystko poodcinalem silnik pracuje rowniej. Silnik to 3,5 falka 96 rok.
Opublikowano

silnik pracuje rowniej bo jest w trybie awaryjnym jest osobna mapa do tego zeby ci samochod nie stanął na srodku drogi

czujnik zalezy jaki na termostacie jest chyba temperatury ponizej jest czujnik walu chyba

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Opublikowano
Czujniki sa dwa jeden z lewej strony wkrecany to na pewno czujnik temperatury,drugi ten z prawej to zagadka,to wlasnie on mial zwarcie.Znalazlem na jakims forum,ze mam termostat elektroniczny i,ze to nie czujnik tylko grzalka.Real opisuje to jako termostat ze sterowaniem charakterystyką. Czytalem tez,ze wadą tych silnikow są pekajace termostaty.I teraz nie wiem czy faktycznie cos peklo i doprowadzilo do zwarcia. :mad2: A co do trybu awaryjnego to nie wiem,silnik pracowal rowno choc zdazaly mu sie jakies wahniecia,teraz moge na nim monete na kancie postawić i sie nie przewróci.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.