Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam błędy w INPA

 

93B1 ZK9/Head airbag Passenger side

93B2 ZK10/Safety battery terminal

 

Samochód zakupiony po lekkiej stłuczce poduszki były całe, był też błąd napinacza kierowcy od strony tunelu środkowego (został wymieniony i błąd wykasowany) lecz zostały mi jeszcze te dwa błędy, co do klemy została prawdopodobnie zmieniona przed zakupem, bo w bagażniku zostały z klemy "+" okopcone czerwone plastiki, gdzieś widziałem w necie, że można dostać jakieś zestawy naprawcze, może ktoś próbował ją naprawić, klemy wizualnie wyglądają na sprawne w jaki sposób mogę je sprawdzić? I dla czego jest błąd 93B1 ZK9/Head airbag Passenger side - chodzi o kurtynę pasażera ?

 

Jeśli był by mi ktoś w stanie pomóc był bym bardzo wdzięczny.

 

PS. Napinacz kierowcy po lewej stronie na siedzenie koło słupka wygląda na sprawny i błędu nie ma.

Opublikowano
93B1 ZK9/Head airbag Passenger side - to nie jest kurtyna, to czołowa poduszka powietrzna pasażera. A skoro wystrzelił napinacz to wystrzeliły też poduszki. Możliwe, że jest wsadzona poduszka nie z tego systemu bo wywala błąd, lub jakiś błąd z połączeniem jej.
Opublikowano
Witam, dzięki za odpowiedź, jak mam się dostać do tej poduszki i ją sprawdzić? konsola wygląda na nie ruszoną.
Opublikowano
Nigdy się nie dobierałem do poduszki pasażera, ale z tego co wiem kokpit nie jest rozrywany podczas wystrzału, jedynie wyskakuje(przynajmniej w E46). Spróbuj zdemontować nakładkę na poduszkę (fragment kokpitu) energicznym ruchem, Twoim oczom powinna ukazać się poduszka, a reszta diagnozy wtedy już należy do Ciebie.
Opublikowano
Dzięki kolego za zainteresowanie tematem jako jedyny, przewaliłem trochę dzisiaj neta i chyba będę musiał zacząć diagnozę od 93B2 ZK10/Safety battery terminal tego błędu, tylko nie wiem czy to chodzi o klemę + czy - wyczytałem, że często ten błąd jest odpowiedzialny za błąd poduszki.
Opublikowano

Jak ją mogę sprawdzić czy faktycznie jest wymieniona? Czy mogę to w jakiś sposób oszukać, np rezystorem? Dziwna sprawa, bo te plastiki okopcone świadczą chyba o wymianie, jest możliwość sprawdzenia tego np wizualnie lub w inny sposób i czy faktycznie występują jakieś zestawy naprawcze?

I jeszcze jedno pytanie, czy możliwe że przez to świeci też poduszka?

 

Oprócz tego w Check Control messages i w czasie odpalenia samochodu mam komunikat:

Restraint system faulty! - chodzi o tą poduszkę prawdopodobnie,

Cornering lights failure! - pewnie moduł xenon dynamic uwalony, lecz ten błąd zostawię sobie na kiedyś.

 

Był bym bardzo wdzięczny za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.