Skocz do zawartości

inferPL

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 530i 2006
  • Lokalizacja
    Łódź

Osiągnięcia inferPL

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Błąd dotyczy klemy pirotechnicznej, tej która jest na + akumulatora.
  2. Witajcie koledzy. Mam w aucie oryginalne rolety, ale cos mi w nich nie gra jeśli chodzi o wygląd. Postanowiłem więc postawić na folie Armorlite Chrome, o tyle ciekawą że nie jest czarna, ciemo fioletowa lecz bardzo bardzo mocno brązowa , wg mnie nie wygląda to źle , a auto jest jasne. Folia ma naprawdę niespotykany odcień i co najważniejsze jest wyjątkowo jasno patrząc od środka na zewnątrz. Folie oczywiście zawsze można zerwać bez śladów. poniżej foto poglądowe http://vipstyle.com.pl/galeria/BMW/images/06.jpg http://vipstyle.com.pl/galeria/BMW/images/15.jpg
  3. Witajcie koledzy. Posiadam 530i 258km , w automacie. Co mnie zastanawia to dość "mułowata" praca skrzyni biegów. Po przełączeniu na tryb DS jest lepiej , ale komfort zmiany biegów jest bardzo słaby, szczególnie redukcje z 3 - 2 -1. Czy skrzynie biegów mają jakieś aktualizacje softu ? Czy soft US rożni się od EU ? Pozdrawiam
  4. mam parę modułów świateł do e60/e65. Nie jest prawdą że modułu nie można przeprogramować pod inne auto. Ważne jest tylko aby numer katalogowy był odpowiedni i łyknał go SSS.
  5. Skovroon, miałem to samo. Lampy niby nie były w złym stanie ( mam na myśli szyby tudzież plastiki ) , a po wymianie lamp jest po prostu rewelacyjnie. Mam wrażenie że te lampy mają tendencję do dziwnego matowienia szyby oraz to co zauważyłem u siebie to dość znacznie wypalił się odbłyśnik wewnątrz projektora soczewki. Możemy się jakoś styknąć to sobie porównasz.
  6. Koledzy. Gładka soczewka jest w standardowych lampach , matowa ze wzorkami to lampy z ringami do jazdy dziennej + doświetlanie zakrętów - lampa skręca soczewkę od świateł mijania, ponadto zapala dodatkową żarówkę która doświetla przestrzeń tuż przed autem, ewentualnie po włączeniu wstecznego biegu zapalają się żarówki dodatkowe w oby lampach. Działa tylko w ustawieniu pokrętła w tryb A
  7. inferPL

    Opinia felg

    A ja moge polecic taki wzór . Wg mnie jedna z ladniejszych felg. Bardzo odporna na nasze drogi. http://jakub.home.pl/moto/spoke.jpg
  8. inferPL

    Dziwny bład w SZL

    Witam Panowie! Dzisiaj rano pojawił mi się znowu ten sam błąd , + doszło ZK1. Rozgrzebałem wtyczki od napinaczy , wszystko ok , błąd nie daje się skasować . Pokorciło mnie aby zdjąć poduszkę kierowcy, i bingo . Docisnąłem wtyczki ( czarna i zielona ) które wchodzą w poduszkę i błędy poszły w niepamięć. Tak więć ZK1 , ZK2 to jest stopień otwarcia poduszki kierowcy 1 i 2. Pozdrawiam
  9. inferPL

    Dziwny bład w SZL

    Witam serdecznie. Dziękuję koledze knopers - trop w 100% trafny . Na napinaczu pasażera rezystancja zmierzona 0.7R , na napinaczu kierowcy 5,5R . Po zwiększeniu oporu przez rezystor błąd dał się skasować. Zaczynam poszukiwania napinacza. PS. W jaki sposób ściągnąć wtyczkę z napinacza ? Chciałbym jeszcze sprawdzić poprawność styku a nie bardzo chce wyciągać fotel. Ciągnąć na siłę czy trzeba coś sprytnie nacisnąć? Jeszcze raz dziękuję! Pozdrawiam
  10. inferPL

    Dziwny bład w SZL

    Więc tak - wszystkie przełączniki , dźwignie itd które są w kierownicy działają poprawnie. NA monitorze wyskakuje informacje Driver's airbag .... grzebać w napinaczach ?
  11. inferPL

    Dziwny bład w SZL

    sprawdzę jutro rano... jakieś sugestie? W sobotę mam daleką trasę i chciałbym to ogarnąć
  12. inferPL

    Dziwny bład w SZL

    -el. reg. kierownicy działa -pod. kierownicy działa -przyciski na kierownicy działają -fotele elektryczne działają
  13. inferPL

    Dziwny bład w SZL

    kasowanie nie przynosi rezultatu , bład wraca po ok 10 sekundach
  14. inferPL

    Dziwny bład w SZL

    Witam. Wsiadając do auta zapaliła mi się kontrolka airbag na czerwono. Podłączyłem inpe i mam taki błąd: http://jakub.home.pl/diag/SZL.jpg Gdzie i czego szukać? Pozdrawiam
  15. Witam ponownie. Mały update. Jestem po wymianie : sprężarki , osuszacza , zaworu rozprężnego - klimatyzacja dalej słabo chłodzi. Parametry: Temp na zewnątrz 21 oC HP 9-10bar LP - 3-4 bar Temp. parownika - 8-11 oC Klimatyzatorzy rozkładają ręce a klima jak chłodziła słabo tak chłodzi dalej. Może któryś z forumowiczów ma pomysł jak to ugryźć ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.