Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Wreszcie udało mi się podpiąć auto pod kompa. Poniżej załączam screeny z Live Data. Proszę was o sprawdzenie czy wszystko jest ok.

 

Poniżej trzy screeny z pracy na biegu jałowym

http://public.blu.livefilestore.com/y1p6amGkoBi--aIY-BilibQKZruIZ8ct2DSk6HJ-b5RG8Fts7jKmxnAevvUIvKlmBnxdMpZUoAZoUOOmjib6OBGCA/2011-04-26%20003%20(640x360).jpg?psid=1

http://public.blu.livefilestore.com/y1pFf5yAFQMZbcaYVRSccm7QifK33p1DXT9G7OfvReHb_ORe3TWL4N3mzrZzJyJjiqecDOILwVPKpda9ar32PmgrA/2011-04-26%20001%20(640x360).jpg?psid=1

http://public.blu.livefilestore.com/y1pEmIcjca0UOtuRUGKzQfO_iXAliqqjbrzg2g2pAf680SqapNlClNxUO25F22Xsdl0OEqDASDMQUkFddUmeL7E0g/2011-04-26%20002%20(640x360).jpg?psid=1

 

Teraz screeny podczas jazdy przy około 4000 rpm.

http://public.blu.livefilestore.com/y1ppcym6FeBwtGEJo5mQjJi8eBHhgsswxNvbQZfIhXhWWNA4QKFKcCzGnsiXXtof6_ISnioXPJtBZRkkvljzcMCIg/2011-04-26%20005%20(640x360).jpg?psid=1

http://public.blu.livefilestore.com/y1pgwfmTiRVaWjN_TMCEyUioeV7mg-9sZyPcc2HCoesddgLPQZz7E8KtZMn3BWYQVsW1-GNCwKBdtdKoMoS8KAZJA/2011-04-26%20006%20(640x360).jpg?psid=1

http://public.blu.livefilestore.com/y1pUw3HzHDjje4JU-oVuaJqKfmt7-8lLqstHaINzmZddKayZPUy8Rf0HaxOkuGd5h_-8OQ3IIdYldMYkcqrhb9PXg/2011-04-26%20004%20(640x360).jpg?psid=1

 

Poniżej trzy screeny z pracy na biegu jałowym (Vanos)

http://public.blu.livefilestore.com/y1pZ913QkY7JIZgpu0OTSO7JHFqlo91duol8rZX8TXRXqhLFZ_h6_ZXOufF0Scw_h4cdQyTGfklgh1OaFiPmuaPnw/2011-04-26%20007%20(640x360).jpg?psid=1

http://public.blu.livefilestore.com/y1ppqjO0DVY6pkPy6jWdjBA47LW2uXxY6L06j2XnNguaUhVWRaGvTww9Ikw6u_4DhvllkAtFqgf6iZKXLmVeVHMEA/2011-04-26%20008%20(640x360).jpg?psid=1

http://public.blu.livefilestore.com/y1piiEb6os-bNTmfhVEajYO8fL6Hm65_IVN8Y-oqqV9eOr1SIj17_pBBH8yEdT4EQeRawof94V1B-OyosGMrI6tIQ/2011-04-26%20009%20(640x360).jpg?psid=1

 

Teraz screeny podczas jazdy przy około 4000 rpm. (Vanos)

http://public.blu.livefilestore.com/y1p7XWZwflX61qv_Sk2E-xhamPDe7bQ49jL-pGUSRPUO8t2DL14OU6TyabKq_2AjAs4XBJ5aAM_DdNeGOAhvq7gMg/2011-04-26%20010%20(640x360).jpg?psid=1

http://public.blu.livefilestore.com/y1pYssBfI6iv70CpEBQViaXbTUJSK10ssX-mGxiVoEmanfDAJiooB7bCApeQXXgbQdp0svzkVPggzWuHfXjNlCiww/2011-04-26%20011%20(640x360).jpg?psid=1

http://public.blu.livefilestore.com/y1pnh1QlVBzFdQDCmWsAVoVQDByKG2H3FqP_ZnNbjpITM-LNo1OvyAgSZ32bXwkmkDomjz1aQ7-QpprJzy4pN714Q/2011-04-26%20012%20(640x360).jpg?psid=1

 

http://public.blu.livefilestore.com/y1pWae0pk9_2dTgK1XV5E2DUeWgyjQl6TDvLQ9S-2986gSrBV2bugswm-ThhPfxnzwRWuATHyT0gkJD3uqGuEU3zQ/2011-04-26%20013%20(640x360).jpg?psid=1

http://public.blu.livefilestore.com/y1poV_bFcY74PL9aKT957cunNqEg748fr7jXqrFd84_O5pAfqxgcaVsj_FR3OTzvQKzv51BPsEi5woBee6p4d1vLQ/2011-04-26%20014%20(640x360).jpg?psid=1

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Do sprawdzenia masz dwie rzeczy:

 

1 - kąt wyprzedzenia zapłonu - przyczyny:

cewki zapłonowe

czujnik spalania stukowego

brak kompresji danego cylindra

 

stawiam na cewkę zapłonową po:

56 Signal ignition current measuring resistor

 

2 - przepływka - przyczyny:

prawdopodobnie padnięty przepływomierz (stąd tez braki mocy itp.), sprawdź tez szczelność dolotu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.