Skocz do zawartości

330d problem z abs asc scren inpa


pawelaspl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z abs asc po wykasowaniu błędów kontrolki gasną ale po przejechaniu kilku metrów czasami kilkuset pojawia się błąd i kontrolki zapalają się z powrotem w czym tkwi problem ? dodam że czujniki abs sprawdzone są ok w live data takie same wartości obrotowe kół!! po zapaleniu sie kontrolek abs działa ale tak jakby na 10% swoich możliwości ! od czego zacząć? pompa, sterownik?

http://images39.fotosik.pl/819/c49a7e24ee47ded8m.jpg

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Panowie dodam że teraz kontrolki palą się cały czas i nie da się wykasować błędu !! jakieś pomysły nie chcę wymieniać pół auta :duh:

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Też mam ten problem. Walczę z autem kolegi. Ten błąd udało mi się wykasować. Wsadziłem bezpiecznik 30A w 56 pole w skrzynce. I się okazało że pompa stale pracuje. A inpa zaczęła pokazywać błąd 1 unknown error location :/ W livedata pokazuje prawidłowe wartości prędkości poszczególnych kół. Prędkościomierz działa normalnie. Tylko ekonomizer nie działa.

 

Mam prośbe do forumowiczów. Mółby ktoś sprawdzić czy na wyłączonym zapłonie ma zasilanie na kablach 9 i 25 w wtyczce sterownika pompy abs? Wiem że jest ciężki dostęp ale bardzo byłbym wdzięczny za takie info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko wiem na ten temat. Kable są na zasilaniu głównym skrzynki bezpieczników czyli niezależnie od położenia kluczyka w stacyjce jest w nich zasilanie. Dzięki za chęci :D moja diagnoza jest teraz podobna. Polecial któryś z zaworów w pompie i niestety całość do wymiany :/ Jutro będę miał pompę na podmianę więc się okaże. Tymczasem zbieram się za bad pixele z wyświetlacza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
pytanie z innej beczki czy pompa ze sterownikiem musi mieć takie same numery? czy może być od innej wersji silnikowej

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Więc tak panowie jako,że uporałem się z problemem okazało się, że sterownik mjest w porządku uszkodzeniu uległa pompa abs po wymianie na drugą wszystko jest jak najbardziej porządku

pozdrawiam pawelaspl

BAYERISCHE MOTOREN WERKE

"To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy."

Oliver Hessmann

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.