Skocz do zawartości

316i Coupe Stuka w tylnym lewym kole...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Jestem nowym posiadaczem BMW e36 coupe i od kilku dni stuka mi coś w lewym tylnym kole. Dodam, że suka mi coś ciągle podczas jazdy nawet na równej nawierzchni. ( są to delikatne stuki, mało słyszalne w samochodzie. Bardziej już je słychac przy otwartej szybie). A na dziurach to w ogóle porażka :/ Gdy wjadę w dziurę, pojawia sie dziwne kilkukrotne trzeszczenie/stukanie (coś w rodzaju jakby rozsypały sie jakieś podkładki, lub jakieś leżące luzem monety. Może ktoś z was panowie spotkał się z czymś takim i wie lub domyśla sie co może być do wymiany ?.

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss

Edytowane przez keray69
Opublikowano
pewnie tak jak Kolega pisze-tuleja w progy(a jadąc prosto ,nie musisz miec lekko skrecinej kiery) ,chyba że poprzedni wlasciciel ukryl gdzieś w aucie skarponke z kasą i zapomniał zabrac.
Opublikowano

sa to na pewno tuleje tylnej belki.ja mam to samo i wlasnie czekam na tuleje ktore zamowilem.2 tuleje koszt ok 60 zl dosc dobrej firmy.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BF51&mospid=47428&btnr=33_0366&hg=33&fg=30&lang=pl czesci numer 2 i 3.

Moje Coupe------------------> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=160279


Potrzebujesz nowych części ? Dobrych znanych marek ?lub tańszych zamienników? pisz na pw.

Opublikowano

Jeżeli w twoim wypadku czujesz głuche pukanie na prawie każdej nierówności to masz albo jak wyżej poruszone części 2 i 3 lub urwaną śrubę od jednej z tych gum. Mam ten sam problem i mam zamiar to naprawić :D,a jest na to jeden sposób. Trza ciąć aby dostać się do środka i przyspawać mocowanie śruby.Miejmy nadzieje że w twoim wypadku jest to tylko guma :mrgreen:

 

Jedno pytanie...lubisz upalać gume?? i ruszać dość dynamicznie aby mieliło przy ruszaniu??? :mrgreen: :mrgreen:

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
A ile może kosztować robocizna wymiany takich tulei ? Duzo jest przy tym roboty ? Można jeździć z uszkodzonymi przez jakiś czas czy mogą być tego jakieś przykre konsekwencje ?
Opublikowano

Ja wymieniłem te tuleje w dwa dni, miałem urwane też 2 śruby, ciecie od góry spawanie wzmocnień (to akurat prosta sprawa) ale wyjęcie samych tulei... jak chcesz zostawić wózek (tylko go opuszczając) to jest masa roboty by te tuleje w ogóle wyjąć, bez palnika się nie obędzie, piły elektrycznej. Same tuleje to koszt ok 200- 250 zł.

- dobrej firmy, nie kupuj zamienników bo akurat w tym miejscu nie opłaca się oszczędzać. a wymienić trzeba 4. Szczerze mówiąc jak miałbym to robić drugi raz samemu (ze znajomym co prawda) to nie podjął bym się tego. Lepszym sposobem jest zdjęcie całego wózka, roboty też bardzo dużo, koszt 350 zł+części. Ostatnio się pytałem z ciekawości, przy okazji warto posprawdzać w jakim stanie są mocowania szpilek (2 szpilki, 2 śruby) bo może warto by wspawać wzmocnienia za jednym zamachem. Warto też posprawdzać inne tuleje i powymieniać jak wózek będzie wyjęty

http://img694.imageshack.us/img694/6899/1001612800x600.th.jpg

http://img638.imageshack.us/img638/96/43034768.th.jpg

http://img29.imageshack.us/img29/8068/1001614800x600.th.jpg

http://img822.imageshack.us/img822/8126/1001613800x600.th.jpg

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Kurcze będe musiał podjechać na stację diagnostyczną, bo bardzo trudno namierzyć mój problem... Może oni znajdą przyczynę tych stuków.
Opublikowano
Gdy wjadę w dziurę, pojawia sie dziwne kilkukrotne trzeszczenie/stukanie (coś w rodzaju jakby rozsypały sie jakieś podkładki, lub jakieś leżące luzem monety

 

Może rozsypały się sprężynki w szczękach hamulca postojowego.

Opublikowano
Dziś byłem Na stacji diagnostycznej i sprawdziłem całe zawieszenie. Żadnych luzów, wszystko 100% sprawne. Podzielę sie z wami tym co powiedział diagnosta. Może komuś się przyda kto ma podobny problem. :P Pojedyncze stuki wynikają z luźnej osłony termicznej tłumika. Natomiast dźwięk "monet" Jest to wina hamulców. A bardziej to jakiejś blaszki z tyłu tarczy. Podobno to ona na dziurach tak hałasuje... I mówił, że najlepiej się jej pozbyć ;)
Opublikowano
Pojedyncze stuki wynikają z luźnej osłony termicznej tłumika.

 

Chyba nie chcesz powiedziec ze trudno jest stwierdzic stuk oslony tlumika, ktora z reszta jest aluminiowa i dzwiek jest dosyc charakterystyczny... ale dziwek rozsypywanych podkladek to raczej nie jest, albo nie spotkalem sie jeszcze z takimi podkladkami

no chyba że stuka ona w tylnym lewym kole... to wtedy moze byc trudno sie poznac :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.