Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od jakiegoś czasu (czyt. rok ) po wymianie pompki paliwa, śmierdzi paliwem w okolicach baku. Paliwo nigdzie nie ucieka ( uszczelka kable do pompy są ok). Śmierdzi mocno przy tylnym prawym kole oraz pod tylną kanapą. Żadnych plam nie widać. Zastanawia mnie to czy z odpowietrzeniem wszystko jest ok. Może po prostu opary benzyny gdzieś się wydostają??

Powiedzcie jak w e36 działa odpowietrzanie i w jaki sposób opary mogą się wydostawać z baku, ewentualnie może wąż wlewowy puszcza opary??

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

p.s. a może to coś z rurką przepływową między komorami??

Opublikowano
Moja propozycja sprawdz przewody paliwowe gumowe które wchodzą do filtra paliwa.Mogą być sparciałe tak było w moim przypadku sączyła się bena.Naprawa 10min 0,5m węża gumowego kupisz w motoryzacyjnym.Z jednej jak i drugiej strony filtra paliwa wychodzi po 20cmm wężyka. :wink:
Opublikowano
Spróbuj jakims sposobem wpuscic troche powietrza przez wlew w zbiorniku,i gdzie zacznie syczec masz nieszczelnośc-w maluchu to działało,tylko tu ten wlew glebiej,ale pokombinuj.
Opublikowano

Witam.

Co do tematu to dzisiaj podczas deszczu ( auto pochylone na prawą stronę) po odjechaniu w kałuży z tyłu auta była plama po paliwa (ok 10 kropli :P). Co tam z prawej strony przy baku może przeciekac bo jak auto stoi równo to wszystko jest oki i nie śmierdzi :/. Jak się dostać do węża wlewu paliwa przy baku??

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

Dzisiaj padał deszcz:). To była okazja aby sprawdzić czy gdzieś mi to paliwo ucieka :D. i mały spontan miał miejsce.

Odpaliłem autko pochodziło przełączyło się na gaz i nic nie cieknie.

Jadze też nic nie cieknie więc myślę że jest OK.

Pojechałem na zakupy i parkując tyłem zauważyłem 3 plamy które się pojawiły podczas gdy parkowałem.

jak dojeżdżałem do miejsca parkingowego to ic nie kapało. Dopiero jak puściłem pedał gazu i zahamowałem i wjeżdżałem na wstecznym to widać że kapie z okolić tyłu silnika przy prawym przednim kole.

Filtr i przewody DOPROWADZAJĄCE wymienione.

Pytanie czy gdzieś moze w drodze powrotnej benzyny do baku jest jakiś przewód dziurawy??.

Co o tym sądzicie i którędy paliwo wraca??

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam.

Już wiem o co chodzi i co boli moje autko (jeśli chodzi o paliwo).

Wiem to może trochę za dużo powiedziane :).

Tak więc. dzisiaj stanęłam na wzniesieniu i na wstecznym ostro ruszyłem do tyłu. Po wyjściu z auta znalazłem kropelkę jak zawsze zresztą (czasem jest ich więcej) Po zmierzeniu odległości kropli względem śladów od kół wnioskuje że kapie przy silniku w sumie centralnie przy nim :). Sęk w tym że dłużej to wiedziałem, ale myślałem że to olej. Problem w tym że oleju mi nie ubywa :D. A benzyny tak.

Pomyślałem że ... miałem kiedyś wyciek oleju lecz go zrobiłem, ale nie umyłem dołu silnika po tym. Teraz kapie na silnik paliwo i rozpuszcza ten olej i dlatego myślałem że kapie olej :D:D. Sęk w tym że ta plama była oleista lecz nie do końca. Tak więc to by się mi wszystko układało. Auto ciężko się wkręca na obroty. bardzo dużo ubywa benzyny, na zimnym śmierdzi benzyną. silnikowi brakuje mocy.

Pytanie czy to

-wyciek przy listwie wtryskiwaczy

-wtryskiwacz zalewa

-uszczelka pomiędzy wtryskiwaczami , a kolektorem.

- lub regulator ciśnienia paliwa?

Co obstawiacie :) i czy ma ktoś instrukcje demontażu kolektora, tak aby dostać się do tych części powyżej?? mój problem polega na tym że wtryski od gazu mam do obudowy kolektora przykręcone:/

Sory że tak się rozpisałem , ale nie chciałem o niczym zapomnieć.:D

Pozdrowionka

Opublikowano
Mi kiedyś puszczał górny wężyk przy filtrze paliwa. Nie mogłem tego zlokalizować. Wyciek był mały, a temperatura silnika powodowała odparowanie benzyny i nic nie widziałem. Nieszczelność znalazłem dopiero jak wyciek się powiększył. Z Twojego opisu wynika że paliwo zbiera się w jakimś zagłębieniu, a takie zagłębienie ma akurat górna część filtra paliwowego.
Opublikowano
O tym już pisałem że filtr i wszystkie węzyki doprowadzające paliwo z baku do listwy są wymienione na nowe wzmacniane oryginalne z ASO za co zapłaciłem 350zł( + diagnostyka auta i silnika i filtr był zakupiony przeze mnie w sumie tez oryginał :D)) :D hehe :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.