Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam następujący problem, samochód dopóki się nie rozgrzeje jedzie tak jak ma być. Jak tylko wskazówka stanie w pionie zaczyna przerywać, szarpać (gubi zapłon), ale tylko do około 2500obr/min, później jedzie dobrze. Czasem wywali błąd sondy, lub burning fail cylinder 4 lub 6. W planie mam wymianę świec i fajek, ale wydaje mi się, że to nie to... W INPIE wszystkie parametry są w porządku. Gaz mam założony od roku, ale problem jest też na pb. Problem się zaczął po wymianie oringów na vanosie.

 

Pytanie 1. Jakie wartości powinien mieć przepływomierz na biegu jałowym w moim silniku, oraz jakie pod obciążeniem przykładowo przy 80km/h na 4 biegu?

Pytanie 2. Jak dokładnie sprawdzić odmę?

Pytanie 4. Co oznaczają wartości na screenie poniżej, coś mi tu nie gra...?

Pytanie 5. Czy objawy zużytych świec, fajek, cewek mogą się objawiać w podanym zakresie obrotów i określonej temperaturze?

 

Szukając kilka dni w google i na forum znalazłem kikanaście wypowiedzi na temat w/w problemów: świece, fajki, cewki, odma, zapieczone pierścienie na tłokach (jeżdze na pełnym syntetyku mobila i zawsze taki był lany, przebieg 220.000km).

Nie chcę wkładać nie wiadomo ile $$$ ale chyba nie będę miał wyjścia. Proszę o opinie co należałoby zrobić lub z kim się spotkać w okolicach wrocławia żeby tanio zdiagnozował usterkę? Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję:-)

 

http://images43.fotosik.pl/817/becb8d9543655bc9m.jpg

Opublikowano

własnie mam podobny problem. Nie mam LPG. Po wymianie oringów w Vanosach auto pojezdziło 4-5 dni. Na zimnym ni eszarpie, dopiero po przejechaniu ok 20km, tak do 2000obr. Dzis dzwonił Adam, który naprawia moją beemkę. Powiedział, ze przetestował auto w czasie jazdy, męczył je podczas szarpanie az zaswiecił się Check. Wyszło na kompie, że cewka 5 cyl. Najpierw pójda nowe swiece, potem pewnie cewka. Dziwne, ze u mnie tez sie zaczeło po wymianie oringów. Dam znac czego sie dowiem od Adama.

Dodam, że wymiana odmy też nie pomogła.

Opublikowano
Żebym wiedział, że będą takie problemy to bym tego vanosa nie robił, ale przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywą wymieniłem oringi, bo vanos nie chodził tak jak powinien... W przyszłym tygodniu wymieniam świece i fajki, jak to nie pomoże kupuje komplet używanych cewek, a jak to nie zda egzaminu to oddaje do serwisu (BMW Stando przed wrocławiem, byłem raz i znają się na rzeczy) i później sprzedaje, bo nie mam nerwów do tego samochodu. A tak poza tym Smacznego jajka i mokrego Dyngusa:-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.