Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gdzie te rallysprinty i jak szybkie?

Jakie masz przełożenia skrzyni?

czy autem jeździsz na codzień?

jeśli nie to jak dojeżdżasz na zawody?

 

ogólnie im krócej tym lepiej przy ciasnych trasach.

Jeśli masz oryginalną skrzynię i chcesz mniej więcej zobaczyć jak wygląda jazda z przełożeniem głównym 4,1 i skrzynią e36 4cyl (jeśli masz serię to podobna do twojej) to proszę bardzo:

http://www.youtube.com/user/koyotee123

 

po mieście jest masakra: można ruszyć z dwójki zupełnie bez spinania się. Najwygodniejsza zmiana biegów to o 2 w górę.

Na trasie przy 100km/h prawie 4000 obrotów. :duh:

Opublikowano
Skrzynia jest seryjna z 328,niestey nie wiem jakie ma przełozenie,auto bedzie czasem jezdzone na codzien ale raczej rzadko.Auto do jakis pojezdzawek na lotniskach i torach kart,moze bmw challenge,mozesz mi podac jakie masz predkosci na poszczególnych biegach
Opublikowano
Skrzynia jest seryjna z 328,niestey nie wiem jakie ma przełozenie,auto bedzie czasem jezdzone na codzien ale raczej rzadko.Auto do jakis pojezdzawek na lotniskach i torach kart,moze bmw challenge,mozesz mi podac jakie masz predkosci na poszczególnych biegach

 

seria z 328 E36 z tego co pamiętam ma poszczególne przełożenia bardzo podobne do 4cyl a piąty bieg wręcz identyczny (chyba równe 1). Jeśli główne w dyfrze też masz seryjne to masz straszliwie przedługaśne przełożenia.

u siebie w 318ti (cywil) mam główne (chyba) 3,91 i Vmax na piątce przy odcięciu to okolice 200km/h (opona 205/55/16). Na bardzo ciasnych trasach mogłoby być krócej bo czasami nie wiadomo czy na dwójce czy na trójce jechać zakręt. Po mieście da się jechać ale sporo trzeba mieszać, na trasie jeżdżę zgodnie z przepisami :norty: Bo przy 120 mam ponad 3700 obr.

W beemce z linka (E30 mojego brata) jest Vmax 175 i nawet po mieście się tym ciężko jeździ (główne 4.1 i opona 195/50/15 więc sporo krócej).

 

Ogólnie rzecz biorąc sporo zależy od opony.

tutaj masz bardzo przydatny link do liczenia przełożeń (wpisuj kropki zamiast przecinków bo to hamerykańska strona) i podaj dokładnie rozmiar opony (potem przelicz obwód)

http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw.html

 

Jest! znalazłem!!! nie myliłem się co do przełożeń :mrgreen:

Tutaj masz przełożenia skrzyń i główne:

http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm

 

Był kiedyś taki program: "Skacz! Licz! Wygraj!"

I Tobie tego życzę. Powodzenia! :cool2:

 

P.S. licz się też ze spalaniem. U mnie jest leciutko skrócone główne i już ciężko ze spalaniem zejść poniżej 12l a motor seria... :cry2:

Opublikowano

Wielkie dzięki za info i linki !!!

Faktycznie mam strasznie długie bo 2,93,nie wiem dlaczego ale wydawało mi sie ze seryjnie jest cos koło 3,2.Chyba zdecyduje sie na 3,73

Dzięki i pozdrawiam

Opublikowano
Wielkie dzięki za info i linki !!!

Faktycznie mam strasznie długie bo 2,93,nie wiem dlaczego ale wydawało mi sie ze seryjnie jest cos koło 3,2.Chyba zdecyduje sie na 3,73

Dzięki i pozdrawiam

 

3,73 szału nie zrobi. Na 2 biegu będzie prawie 85 km/h.

Ale to i tak lepiej niż 110 :shock:

To chyba dobry kompromis pomiędzy osiągami i wygodą użytkowania. Mi nie przeszkadza 3,91, jestem zadowolony z tych przełożeń. U ciebie będzie niewiele dłużej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.