Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam moje bmw e39 2.0 benzyna bez gazu na zimnym wszystko elegancko !!jak sie rozgrzeje to jest problem bo zaczyna kopcic na biało i strasznie smierdzą spaliny {kopcenie nie jest duże} autko nie bierze oleju oraz wody na komputerze wyskakuje błąd czujnika połozenia wałka rozrządu czy to od tego prosze pomocy bo juz nie mam pomysłów jakie mogą byc usterki w takich objawach z góry dzienkuje
Opublikowano

Kolego nie wierze ze nie ubywa ci płynu ze zbiorniczka skoro kopci na biało.Olej masz ,płyn dobrze więc powiedz co spala twój silnik oprócz benzyny.Brak tu logiki.Jezeli chodzi o czujnik poczytaj sobie ten link:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=39841&p=1058094&hilit=czujnik+po%C5%82o%C5%BCenia+wa%C5%82ka+rozrz%C4%85du#p1058094

POzdr i sprawdz sobie dokładnie płyn na zimnym silniku.

Opublikowano
A więc czujnik który opisujesz pier....pracę silnika na ciepłym w 99% przypadków aż pewnego pięknego dnia auto zgaśnie i już nie zapalisz a nawet jak zimne to będzie chodził......aż strach pomyśleć. Wymień to na dzień dobry. Druga sprawa - paliwo......i jak często jeżdzisz. Jak rzadko a paliwo masz powiedzmy nie najlepszej jakości jak nagrzewa ci się tłumik to poprostu paruje woda która się w nim pięknie zbiera. Miałem podobnie a przegazówka powodowała fontanne z tłumika. Otworzyła się u nas NOWA stacja czyli nowe zbiorniki itd...Zalane Pb98 i....auto jakby Turbo dostalo i parowoz zniknal z tłumika. Na poczatek zmien stacje na w miare nowa i znaną zalej 98 i pojeżdzij zobaczymy wtedy.
Opublikowano

tak jak kolega napisał dokladnie wydobywa sie para z silniki i tak jak pisałem nie ubywa nic płynów ani olejów sprawdzam na zimnym ale caly czas tankuje na bliskiej a duzo ludzi narzeka na paliwo z bliskiej

jutro zaleje na shell 98 ii wymienie ten czujnik na orginal .Jeszcze jedno małe pytanko jaki dokladnie mam kupic czujnik do 2.0 benzyna m52 bo jest ich pare chodzi mi o orginały pozdrawiam

Opublikowano

Sprawdż z numerem swoim vin od bunii w tym linku.POda ci numer twojego czujka i poszukasz orginału albo zamiennika.Wpisz 7 ostatnich cyfr numeru Vin i w budowie silnika będziesz miał numer tej części.

 

http://realoem.com/bmw/select.do

Ps masz tam w tabelce numer katologowy org. i potem twój wybór,RAdze ORGINAŁ.POzdr

Opublikowano
Na początek, zanim zaczniesz wydawać kasę na części to wjedź na kanał i poruszaj tłumikiem ,zobacz czy woda nie chlupie,ewentualnie przewierć małą dziurkę w najniższym punkcie tłumika.U mnie wyleciało ok.2l wody i dymić na biało przestał.To jest częsty przypadek że woda się skrapla w tłumiku przeważnie po zimie i jak się jeździ na krótkich odcinkach zarówno w dieslach i w benzynie,po rozgrzaniu tłumika woda paruje i wylatuje wraz z spalinami .gdyby to była wina paliwa to dymił by też na zimnym.Ja mam przewiercone tłumiki we wszystkich samochodach z katalizatorem i nie ma żadnego problemu,zresztą wiele osób tak robi.POZDRAWIAM :cool2:
Opublikowano
dzienki chłopaki bende próbował a co do wody w tłumiku to widac jak sie skrapla z tumika jak przegazuje jutro zakupie czujnik i sie odezwe jeszcze raz dzienkuje
Opublikowano
Mam pytanko do dani3011czapla gdzie znajde dokladnie te numery czesci bo mam ostatnie 7 cyfer vin ale nie widze tego numeru na silniku w którym miejscu on jesst ?????pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)

Kolego według tego numeru twoja bunia jest z 02/1997 więc numer czujnika wałka rozrządu jest:12141703221.Cena orginału jest spora około 70€.Zaraz znajde ci namiary na godziwe oferty.POzdr

PS numer jest originalnej części BMW.

http://moto.allegro.pl/czujnik-walka-rozrzadu-bmw-e39-e36-320-328-m52-i1544087982.html -Tanio

http://moto.allegro.pl/czujnik-polozenia-walka-rozrzadu-bmw-e36-e34-e39-i1535614529.html --ORGINAŁ

http://moto.allegro.pl/czujnik-walka-rozrzadu-siemens-vdo-bmw-e36-e39-2-0-i1564784341.html -też org

http://moto.allegro.pl/czujnik-polozenia-walka-rozrzadu-bmw-krak-1703221-i1539350454.html -NAJTANIEJ ORG http://moto.allegro.pl/czujnik-impulsow-walka-rozrzadu-bmw-i1567513838.html -tanio

Edytowane przez dani3011
Opublikowano
no to elegancko szkoda jak mam kupic za 300 zł czujnik a nie bendzie chodził jeszcze raz dzienki wisze ci flahe pozdro
Opublikowano
dzienki kolego juz sobie z tym poradze kupie czujnik co do kopcenia wlałem inne paliwo i narazie jest ok ii mam jeszcze jedno pytanko nie dam rady wylączyc trakcji przycisk nie reaguje nie zapala sie kontrolka nawet jak przyczymam dłuzej co moze byc powodem czujniki czy sam przycisk walną od poczatku kiedy kupiłem auto tak było
Opublikowano

Po mojemu sam przycisk jest do kitu,ktoś miał ten problem na forum wczesniej.Jak walnał by sensorek-czujka to świeciłoby na liczniku cały czas,a u ciebie jest na odwrót wiec padł przycisk.Takie moje zdanko-miałem tak kiedyś w MB sprinterze.POzdr i działej

PS daj potem znać jak ci poszło.

Opublikowano
dzienki wielki poradziłem sobie ale mam jeszcze jedno pytanko do dani3011czapla kolego czy spalanie przy 2.0 jest normalne 15 litrów benzyny po miescie interesuje mnie to czy tak jest czy cos padło i dlatego takie spalaniee??????
Opublikowano

Kol Bartekpud z tego co pamietam wypowiedzi chłopaków 520i palą w mieście zazwyczaj w granicach 13l sporo to jest ale wychodzi na to że normalne.Na trasie palą około 9l wzwyż ,zależy od kierowcy.Wtajemnicz się w te dwa posty,w jednym dokładnie ten silnik natomiast drugi post to cała gama motorów-koledzy opisywali własne spostrzeżenia z jazdy buniami(spalanie)Poczytaj bo warto,potem możesz walić pytania śmiało

viewtopic.php?f=72&t=150743&p=1076188&hilit=ile+pali#p1076177 --silnik 2.0i

viewtopic.php?f=72&t=148360&p=1067941&hilit=ile+pali#p1067941 -- opinie o spalaniu.

POzdr i trzymka

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.