Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ja chyba kupie 2.65 choc z deka się boję ze bedzie lipa.
Będziesz Mógł Więcej
  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jutro coś zacznę rzeźbić albo z kolektorem

http://img818.imageshack.us/img818/7088/dsc01082kb.jpg

albo odświeżę swoje azevy które po sezonie nie błyszczą się tak jak powinny :cry2:

tu już po przetarciu papierem 1500 :) jeszcze tylko 2000 2500 i autosol:)

http://img443.imageshack.us/img443/7950/dsc01081.jpg

aha zapomniałbym pokazać swój nowy nabytek:)

s3.46 25% w bardzo ładnym stanie zero opiłka chyba że ktoś przed sprzedażą mył i zmieniał olej :)

http://img208.imageshack.us/img208/4291/dsc01084bmw.jpg

http://img706.imageshack.us/img706/7607/dsc01085bmw.jpg

teraz tylko dekiel i odnowić i będzie gitara :)

 

Ja chyba kupie 2.65 choc z deka się boję ze bedzie lipa.

2.65 będzie zdecydowanie za długi wykastrujesz motorownię :nienie:

http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html

przykładowo na 2.65 i piątym biegu będziesz miał prawie !!270 km/h!! przy 6000 obr min

zakładajac że na 5 masz przełożenie równe 1

najlepsza opcja to 3,25 :) przyspieszenie dobre i v max wystarczająca

pozdro

Opublikowano

Ori siedzial 2.93 i do tras bylo OK.

Teraz mam 3.73 i jest zabawa, i nei zamierzam go sprzedać, srednie spalanie ok 13l w meiscie.

Co prawda boję się ciut 2.65, ale potrzebuje go w trase, za meisiac zamierzamz robic ok 3tyskm, wiec mysle ze bedzie ekonomiczniej i przyjemniej w trasie.

A i na zimę chyba lepszy bo teraz mam problemy jak deszczyk popada, a jak spadnie sniego to z meijsca nei ruszę :)

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
A sie tylko zastanawiam czy warto z takim przelozeniem za szpere placic, czy zwykly most i pozniej poszukac tylko s3.25.
Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

Znalazłem dyfer s2.93 za 900zł i ma jeszcze przyjechac do mnie pod dom.

Dyfer ma służyć tez w zimie, wiec wydaje mi się że 25% to będzie idealnie.

 

A z innych przyjemnych szpanerskich rzeczy, ot takie co cieszą kolesia w beemce...

podoba mi sie s3.73... wlaśnie wracałem z zoną z pracy.. ot podjechala obok e90 330ci i dwa czarne łby w środku (chyba pożar był w kabinie)

kolesie podjeli wyzwanie , na 3 starty z czerwonego nei dali rady ani razu, po ok 50m prawie 2 dlugosci auta

A ponoć to ma prawie 260ph :)

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

nie wiem, pewnie jakiś pożar byl w środku :)

 

(marokańce)

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
jutro coś zacznę rzeźbić albo z kolektorem

:

 

I jak postępy? zacząłęś już dzialać ?

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

Taa zeszlifowałem żeberka a zająłem sie dyfrem został wyczyszczony i pomalowany podkładem antykorozyjnym

na 3 starty z czerwonego nei dali rady ani razu, po ok 50m prawie 2 dlugosci auta

ja już też się przyzwyczaiłem że raz w tygodniu otwieram maskę dla niedowiarka se superba tfsi lub passata 1.8t :D

Opublikowano

Jedź na hamownię przed modami.

Wklej wykres, i później znowu zhamuj.

Będziesz maił na papierku róznicę w mocy.

 

Ja zonbaczę jak będzie z 2.93, jak za długi sie okaże to zmienie na 3.15, lub 3.25.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
widzisz to nie chodzi o to żeby mieć moc na papierku tylko żeby mi się poprawił ciąg na wysokich obrotach bo m52 są oporne powyżej 5000 obr na min.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zależy kto co oczekuje. Osobiście ja bym chciał, by silnik ciągnął ładnie z dołu. W samej górze nie musi sie aż tak nic straszliweg odziac (chodź wiadomo, im wiecej tym lepiej), ale jest to zakres wykorzystywany sporawdycznie. A m50b28 ma bardzo ładny dół, wogóle przebieg momentu jest piękny i dlatego ten silnik ładnie ciągnie od samego dołu do tych 4500-5000tyś. Jest wiele osób które próbują modzić ten silnik, ale bez odpowieniej wiedzy i doświadczenia okazuje się ze mocy niby jest wiecej, ale przebieg momentu znacznie sie pogarsza lub nawer wartość momenut spada, przez co ten silnik już nie ciagnie tak z dołu..nie ma takiego odejścia jak nalezy. I co z tego że mam go czym pogonić z 5 tyś w góre....

Fajnei by było jak byśdał wykres z przed i po modzie....

 

PZDR>

Opublikowano

miska w aucie jest tak nisko, że skutecznie powstrzymuje mnie to przed wyjazdem do v techa na olsztyńskie dziury :?

po za tym praca... nie ma za bardzo kiedy :(

a co do kolektora to dużo wykonane jest niestarannie i nieszczelnie a później płacz że falowanie obrotów i spadki mocy...

Na razie powymieniałem uszczelniacze flansz w kupionym dyfrze... i to wcale nie prawda jak na innych forach czytałem że już nie ustawisz luzów bo nic nie trzeba rozbierać tylko wyciągnąć flansze, wybić stary i wcisnąć nowy simmering na odpowiednią głębokość:)

Opublikowano

Ja do olsztynskiego v-techa zawitam w sierpniu.

Co do miski, to za tydzien zamierzam w sobotę zrobić sam osłonę miski.

Dzień pracy a wiele można zaoszczędzić.

 

Orientujesz się czy luz na wałku atakującym można w jakiś sposub zniwelować ??

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
tam powinno być łożysko...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Chodzi o luz między zebami wałka atakującego i koła talerzowego.
Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano

tak można aczkolwiek u nas na warsztacie robiliśmy to tylko w scaniach i dafiach- na tak małym pacjencie jeszcze nie próbowałem :x

wiem że na pewno są tam podkładki dystansowe ustalające luz międzyzębny ale tak złożyć żeby nie wyło to mało kto potrafi

takie podkładki występują chyba w jakimś zakresie od 3.25 do 3.43 mm i w zależności od zuzycia ustawia się odległość wałka atakującego od koła talerzowego :)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
no niestety światło ma być koloru żółtego, czy to przez klosz czy to przez żarówkę.

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
(..) i czerwone kierunki z tyłu :)

dowod w Polsce Ci za to zabiora :P

nic nie zabiorą bo tak samo musieliby zabierac za białe kierunki itp itd

recepta jest prosta do czerwonego klosza migacza zielona żarówka p21w i po sprawie

wg przepisów jest mowa o kolorze światła kierunkowskazu a nie barwie klosza.

prosty przykład- dobrze znane audi 80b4 ma czerwony kierunek i musieliby wszystkim zabrać dowody...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.