Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z którym nieradzi sobie nawet ASO. W 530d Turning tylko przy przyspieszaniu i tylko w 2 przedziałach prędkości 20-25 i 50-55 km/h odczuwalne jest wyraźne drżenie tyłu karoserii , ponadto auto stało się nadsterowne, tył myszkuje szczególnie na nierównej drodze i zachowuje się niestabilnie w stosunku do tego co było. Auto jest bezwypadkowe w ASO sprawdzili geometrię , koła , programowali sterowniki w aktywnym stabilizatorze i nic , Może ktoś miał do czynienia z podobną przypadłością.

Opublikowano
Hmm a może tuleje wahliwe na wahaczach ? Tyle tylko, że to przy dużych prędkościach raczej, no i nie drży tył. Może coś z nivo ? Ciężko stwierdzić, skoro nawet ASO po obejrzeniu auta rozkłada ręce.
Radość sprawia, że serce przyśpiesza
Opublikowano

1. krzywe felgi, ew. wada opony, niewywazone koła - ale jak piszesz koła zostały sprawdzone przez ASO

2. tak jak pisze kolega, do sprawdzenia wał napędowe, może półośki + dokładnie zawias

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie !! Mam e60 530D automat mam identyczny objaw !! ;/ i nikt nie moze temu zaradzic mam identyczne wibracje z tyłu przy około 30km/h i 60 km/h ... ponad to jadac z prędkościa 240 - 250 km/h tez drży tył... auto stało w BMW BAVARIA KATOWICE !! i co najlepsze nikt nie wie co to jest ;/ juz mi ręce opadają felgi nowe !! opony nowe !! geometria !! idealna !! auto wzór !! 130.000 KM !! bezwypadek itp... i co z tego jak sie nie da jezdzic ;/ sprawdzone wszytko od zawieszenia ... walu ... poduszkach łapach... pólosiach przegłubach ... wszystko wszystko wszystko... zaplacilem prawie 3000zł !! za nic !! drży nadal .... :[
Opublikowano
od nowości ... !! i cholera wie co ... moze autentycznie zaryzykowac i wymienic ta podpore wału w sumie przy okazji można też ten przegłub.... hmmmm... no nic popędze do ASO niech rzeźbią moze pomoże jak nie !! to sprzedaje to w cholere !! [/b]
Opublikowano
wiesz co u mnie bylo... przed kupnem auta stal na kapciu kilka dni- wiem bo go widzialem(!!??!!). Czego ja sie nie doszukiwalem, wiem ze masz nowe opony ale zamien tyl na przod i przejedz sie... to nic nie kosztuje.
Opublikowano
Panowie !! Mam e60 530D automat mam identyczny objaw !! ;/ i nikt nie moze temu zaradzic mam identyczne wibracje z tyłu przy około 30km/h i 60 km/h ... ponad to jadac z prędkościa 240 - 250 km/h tez drży tył... auto stało w BMW BAVARIA KATOWICE !! i co najlepsze nikt nie wie co to jest ;/ juz mi ręce opadają felgi nowe !! opony nowe !! geometria !! idealna !! auto wzór !! 130.000 KM !! bezwypadek itp... i co z tego jak sie nie da jezdzic ;/ sprawdzone wszytko od zawieszenia ... walu ... poduszkach łapach... pólosiach przegłubach ... wszystko wszystko wszystko... zaplacilem prawie 3000zł !! za nic !! drży nadal .... :[

 

 

jakie opony? ja bym chyba mimo wszystko stawial na kola/opony

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
panowie a po zmianie felg z zimy na lato robiliscie adaptacje ????

:shock: bez przesady :duh: :8)

 

 

pytam bo u mnie po zmianie opon po przejechaniu 400 km wyskoczył komunikat ze albo mam kapcia albo trzeba dokonac adaptacji nowych kół

  • 4 lata później...
Opublikowano
Witam, mam podobny problem w moim E91, manual, 2.0D... Również przy gwałtowniejszym przyspieszaniu w przedziale prędkości 50-90km/h coś walcuje/drga/huczy. Dźwięk jest taki jakby opony walcowały albo felgi były krzywe (oscylujące huczenie, które jest głośniejsze wraz z większym obciążeniem). W czasie jazdy, gdy występują te objawy i wcisnę sprzęgło lub odejmę gazu, wszystko jest OK. Wydaje mi się że ten dźwięk dochodzi z tyłu, choć jest głuchy i niesie się po całym aucie. Pierwszą myślą były koła, ale wyważałem je 2 razy (mam nowe opony) i nic to nie pomogło. Żeby wyeliminować całkiem koła założyłem inny komplet na którym jeździ mój brat i jest to samo. Następnie byłem na zbieżności i też jest OK. Dwumas, koło pasowe, poduszki silnika wymieniałem jakieś 20kkm wcześniej, poduszki skrzyni teraz. Sprawdzałem podporę wału i jest w bardzo dobrym stanie, krzyżak na wale nie ma wyczuwalnych luzów, przeguby gumowe wału też wyglądają OK. Sprawdzałem przeguby wewnętrzne i nie czuć żadnych luzów (dodatkowo dałem nowy smar), wymieniłem również olej w dyfrze. Zawieszenie wygląda OK i nic nie stuka. Nie mam pomysłu co jeszcze sprawdzić, bo w/w zabiegi nic nie pomogły... Podejrzewam jeszcze dyfer, ale nie widzi mi się kupować go jeśli nie mam pewności. Macie może jeszcze jakieś pomysły od czego może powstawać takie oscylujące huczenie?? Proszę o podpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.