Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Mam pytanko niedawno wymienialem simering na wale ale kupilem nie oryginalny czego wiecej nie zrobie hahah Mam pytanko w zwiazku z tym. Cieknie mi dopiero przy dluzszej jezdzie i to nieznacznie co jest jakby logiczne rozgrzewa sie material kiepski to i cieknie. Ale mam dylemat musze wybrac sie w bardzo dluga podroz tj 1500 km poniewaz nie mam czasu na wymiane chce to zrobic w Polsce i jeszcze pare przejzec. Powiedzcie mi czy postradalem zmysly czy nic sie nie powinno stac? Pomocy!!!!!!!!!!!!1

Opublikowano

jak nie cieknie za mocno to nic się nie stanie

podczas postoju sprawdż poziom oleju i będzie dobrze

zainteresuj się też odmą bo może jej zatkanie powoduje uszkodzenia uszczelniacza

Opublikowano
Dzieki bardzo bo troche sie boje ale mam nadzieje ze nic sie nie stanie. Jak juz wspomnialem to tylko przy dluzszej jezdzie ten wyciek po miescie git nic nie cieknie. Jeszcze raz dzieki:)
Opublikowano
sprobuje pociagnac troche temat a propos wyciekow czy ktos z was w silniku M44 mial podobne problemy? Mianowicie cieklo mi wczesniej z uszczelki pod pokrywa zaworowa wiec ja wymienilem razem z simeringiem walu. Teraz znow cieknie tylko duzo mniej i to wlasnie z simeringu, ktory musze przyznac nie byl oryginalny BMW co pewnie jest tego przyczyna badz odma, choc z odma jest chyba oki bo obroty jak w ksiazce wszystko ok. Co powinienem zrobic czy mam umyc silnik i sprawdzic wszystkie nieszczelnosci? Czy te mdele po przejechaniu okolo 180000 tak maja po prostu pewne uszczelki trzeba wymieniac? pomozcie czy ktos ma podobne problemy???
Opublikowano

siema

moim zdaniem powinieneś umyć dokładnie silnik i zlokalizować dokładnie wyciek.

Ja u siebie mam ten sam silnik, miałem podobne objawy ciekło mi z okolic simeringu wału więc go wymieniłem.

niestety nie pomogło ciekło dalej :cry2: . Następnie umyłem dokładnie silnik i okazało się że ciekło mi z modułu olejowego

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG71&mospid=47455&btnr=11_1568&hg=11&fg=30

 

z uszczelki nr 6, więc ją wymieniłem, niestety nie pomogło :cry2:

olej dalej lał się strumieniem

 

Później okazało się że uszczelkę nr6 wymienia się razem z oringami nr5

dopiero po wymianie tego wszystkiego nic nie cieknie. :D

 

Oczywiście też wymieniałem uszczelkę pokrywy zaworów bo tam też się lało...

 

Myślę że każde silniki po kilkunastu latach użytkowania mogą zacząć się pocić, nie dotyczy to tylko silnika M44

 

powodzenia w lokalizacji wycieku :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.