Skocz do zawartości

524TD turbina regeneracjia czy nowa (lekko używana)??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj wieczorem tchnęło mnie by sprawdzić turbo bo dymek mały za mną i mniej mocy, ze łzami w oczach stwierdzam... przy dużych obrotach dmucha ściankami olej ;( nie dużo ale już widać strużki.

Więc zacząłem szukać turba lub regenerować ją bo ma luzy na boki tylko przód tył sztywna, i znalazłem 3 rozwiązania które mi polecacie wyjście

1 nowa lekko używana podwyższenie parametry +30% za 1200zł przejechała 50 tys u mechanika w 524td takim jak moim.

 

http://allegro.pl/turbosprezarka-turbina-turbo-bmw-524-td-e34-e-34-i1512615211.html

 

2 regeneracji koło warszawy za kwotę od 600-900 zabierają starą i dają regenerowaną gwarancja 12mies ponoć odrze robią w mazowieckim z tego co znalazłem w necie, i obstawiam ten wybór.

 

http://allegro.pl/regeneracja-turbosprezarki-gw-12mies-wawa-i1544564179.html

 

3 na gumtree.pl powiedział że za 500zł wymieni uszczelniacze łożyska i tyle związane z uszczelnieniem. Wyższa kwota to w tedy jak więcej do naprawy jest to i cena większa, nie słyszałem o nim.

Ich strona www

Res Turbo

http://www.jantaras.com/resturbo/index.html

 

http://warszawa.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-czesci-i-akcesoria-Regeneracja-Turbo-Sprezarek-BILGORAJ-W0QQAdIdZ263116038

 

Dodam ze będe go chciał zawirusować :D zapożyczone z ksywki :mrgreen:

Opublikowano
...jak najbardziej 3maj sie wersji z regeneracja(tylko sprawdzone warsztaty!!! cena bedzie uzalezniona od twojej starej turbosprezarki...a jak zrobia to fachowcy to bedziesz mial turbo nieodbiegajace parametrami i wytrzymałoscia od nowego podzespołu...i tak dla przypomnienia jak juz zmienisz to nie krec za wysoko silnika zanim sie dobrze nie rozgrzeje, no i oczywiscie po forsownej jezdzie daj jej wystygnac ...:)

eSKa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tez bym trzymał opcji regeneracji, zrobisz i masz gwarancje, a kupisz taką używkę to nie wiesz ile pojeździsz :cool2:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
A nie za stare to auto na chipa? Silnik szybko Ci się skończy... Ja bym się na Twoim miejscu na pewno w takie coś nie bawił, lepiej swap rozważyć, bo jak zrobisz chipa to kasa w błoto i za chipa i za silnik, i swap tak czy siak Cię nie minie :D

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
i swap tak czy siak Cię nie minie :D

może i ni minie może minie ale nie szkodzi Ale nie jeden mechanik mówił że pięknie klekocze ten bocian :D pierwszy raz usłyszeli w bmw takie klekotanie. Więc silnik jeszcze polata. A pozatym kupie virusa bo do wyprzedzania tylko tak to powoli jeżdzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.