Skocz do zawartości

316 Touring - problem z odpalaniem po jeździe na gazie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od jakiegoś czasu mam następujący problem: odpalam zimny samochód na benzynie bez żadnych problemów, rozgrzewam go trochę zanim przełączę na gaz. Po jeździe na gazie mam problem z odpalaniem - za pierwszym razem odpala i za chwile gaśnie, zakręcę jeszcze ze dwa razy po pare sekund i jest ok. Problem nie występuje, jeśli po jeździe na gazie samochód postoi kilka godzin (pali od razu). Podejrzewam, że to coś z gazem - przez jakiś czas jeździłem tylko na benzynie i nie było żadnych problemów, może pada reduktor? (zrobiłem na gazie ponad 80000). Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem, proszę o pomoc (szukałem w wyszukiwarce i jakoś nic takiego nie mogłem znaleźć)

Pozdrawiam wszystkich zagazowanych

Opublikowano
ja tam znawcą gazu nie jestem - ale znajomy mechanik, który sam ma gaz i jeździ na nim kilka lat, kiedyś mi mówił że najlepiej zapalać i gasić na benzynie :norty: - ale to tylko tak moje mała sugestia - jak poza tematem to sorry :hand: ale tak mi się nasuneło
Bayerische Motoren Werke http://img482.imageshack.us/img482/7716/bmwsmiley9vq.gif
Opublikowano
Witam

Od jakiegoś czasu mam następujący problem: odpalam zimny samochód na benzynie bez żadnych problemów, rozgrzewam go trochę zanim przełączę na gaz. Po jeździe na gazie mam problem z odpalaniem - za pierwszym razem odpala i za chwile gaśnie, zakręcę jeszcze ze dwa razy po pare sekund i jest ok. Problem nie występuje, jeśli po jeździe na gazie samochód postoi kilka godzin (pali od razu). Podejrzewam, że to coś z gazem - przez jakiś czas jeździłem tylko na benzynie i nie było żadnych problemów, może pada reduktor? (zrobiłem na gazie ponad 80000). Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem, proszę o pomoc (szukałem w wyszukiwarce i jakoś nic takiego nie mogłem znaleźć)

Pozdrawiam wszystkich zagazowanych