Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. bmw e39 528i 1996 r

 

krótki opis problemu

była zmieniana uszczelka pod głowicą. przy skręcaniu pękł jeden wałek chyba ssący z tego co pamiętam. samochód stał ponad tydzień bez akumulatora. dzisiaj pojechałem do mechanika i czekałem aż poskręca wszystko (oczywiście wałek wymieniony). wszystko podokręcane próbuję odpalić a tu nic... tzn rozrusznik kręci itd wszystkie koła pasowe chodzą a samochód ani prrr nie zrobi ;/ kilka prób i dalej to samo. mechanik wpadł na pomysł że zapomniał scisnąć szklanek olejowych że tam pod ciśnieniem się rozprężyły itd... ja się nie znam więc nie odzywałem się nic na ten temat. rozkręcił pościskał je na imadełku olej z nich wyszedł i poskręcał od nowa. i znowu to samo.... słychać rozrusznik przy odpalaniu, jak dodaje gazu to słychać (pompe paliwa) i czuć benzyne ale nic po za tym ;/

 

jezeli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo prosze o radę , najlepiej na gadu 11347558 albo na kom 697863801, bardzo prosze o odpowiedziec i pomoc bo nie mam pojęcia co może być ;/ rozkodował się cały komputer? może to być powodem że nie chce odpalić? w starym samochodzie (fiat sienna) miałem tak że jak odpiołem akumulator to trzebabyło potem kluczyk na sekunde przekręcić, wyjąć i odczekać minute bo inaczej też nie chciał odpalić (komputer musiał się zakodować).

 

przepraszam za błędy to z nerwów ;p pozdrawiam :)

Opublikowano
Ja proponuje podpiąć kompa i wylezie co mu się pomieszło w dynce.Mozna pomierzyc czy iskrzy w ogóle ,czy podaje paliwo,jak z rozrządem.Podstawy niech magik posprawdza,potem pod kompa i się ujawni.Tak to mozemy gdybać.POzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.