Skocz do zawartości

tigerek

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia tigerek

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mariusz Ptak Nieciesławice obok Staszowa gość rewelacja. uzdrowił moją Bunię aż miło ! kupe innych osób się męczyło a tutaj zrobionę autko od ręki. Facet ma pojęcie nie tylko o bmw ale również o innych niemcach i francuzach, kupe sprzętu jak i wszystkie kompuitery itd...
  2. tigerek

    Nie działa 4 i 6 cylinder

    Ponawiam temat bo widzę iż nie ma żadnej odpowiedzi. błagam o pomoc z tym problemem :( :(
  3. tigerek

    Nie działa 4 i 6 cylinder

    Witam, mam problem z Moją Bunią 96 r 528i była zmieniana uszczelka pod głowicą no i po tej wymianie zaczeła się zabawa... samochód na wymiane oddałem do znajomego mechanika na którego wcześniej nigdy nie mogłem narzekać bo wszystko robił wporządku... a tutaj zdaje sie ze powalił mi wszystko. 3 tygodnie zmieniał uszczelke ( : O ) wkoncu co do czego przyjezdzam po odbiór a z samochodu kupa złomu... skrzynia automat ślizga sie... dobra nic... wałek źle ustawiony ani nie idzie ani nic... po wiekszej awanturze zabrałem auto i po kilku dniach szukania kogoś odpowiedniego polecono mi mechanika od bmw w busku zdroju. wałek ustawiony, automat zmieniony na manual głowica splanowana od nowa i uszczelka. ale wyszedł wtedy inny problem. auto nie chce działac na 4 i 6 cylinder. na komputerze są błędy : obwód sterownika 4 wtryskiwacza obwód sterownika 6 wtryskiwacza zostały wymienione wszystkie świece, wtryskiwacze cewki. iskra jest. w samochodzie był już zamontowany gaz STAG 300. Proszę Was pomóżcie bo nie wiem co mam robic :( 2 miesiąc latam bez samochodu i nie powiem utrudnia mi to bardzo wszystko bo auto potrzebne do pracy czy na studia. co może być problemem? we wtorek mam jechać pod staszów do jakiegoś elektryka, może on coś poradzi. jednak gdy ktoś umie mi pomóc to bardzo proszę. jak uda się to komus to przyjeżdzam z flaszką.... z góry dzięki
  4. tigerek

    bmw e39 nie chce zapalić

    Witam. bmw e39 528i 1996 r krótki opis problemu była zmieniana uszczelka pod głowicą. przy skręcaniu pękł jeden wałek chyba ssący z tego co pamiętam. samochód stał ponad tydzień bez akumulatora. dzisiaj pojechałem do mechanika i czekałem aż poskręca wszystko (oczywiście wałek wymieniony). wszystko podokręcane próbuję odpalić a tu nic... tzn rozrusznik kręci itd wszystkie koła pasowe chodzą a samochód ani prrr nie zrobi ;/ kilka prób i dalej to samo. mechanik wpadł na pomysł że zapomniał scisnąć szklanek olejowych że tam pod ciśnieniem się rozprężyły itd... ja się nie znam więc nie odzywałem się nic na ten temat. rozkręcił pościskał je na imadełku olej z nich wyszedł i poskręcał od nowa. i znowu to samo.... słychać rozrusznik przy odpalaniu, jak dodaje gazu to słychać (pompe paliwa) i czuć benzyne ale nic po za tym ;/ jezeli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo prosze o radę , najlepiej na gadu 11347558 albo na kom 697863801, bardzo prosze o odpowiedziec i pomoc bo nie mam pojęcia co może być ;/ rozkodował się cały komputer? może to być powodem że nie chce odpalić? w starym samochodzie (fiat sienna) miałem tak że jak odpiołem akumulator to trzebabyło potem kluczyk na sekunde przekręcić, wyjąć i odczekać minute bo inaczej też nie chciał odpalić (komputer musiał się zakodować). przepraszam za błędy to z nerwów ;p pozdrawiam :)
  5. tigerek

    Spalone sprzęgło?

    po mieście czy na trasię jezdze nad wymiar spokojnie ; ) nie raz miałem taką sytuację że na światłach słyszalem piszczenie silnika obok czy coś w ten deseń ale nigdy nie dałem się sprowokować, fakt mam te 21 lat przejechane 100tys km różnymi autami ( dla relaxu, w pracy nie jeżdzę, nie to stanowisko) i jestem świadom że po pierwszym przeczytaniu postu można właśnie odnieść takie wrażenie : o kolejny dresik dostał pieniążki od tatusia albo kupił jakiegoś grata i się szlaja z kumplami. to moje "mielenie" miało miejsce z daleko od jakiejkolwiek publiki, w spokojnym zaciszu obok garażu gdzie byłem sam... chciałem po prostu sprawdzić czy się da ;p nic wiecej :) a że jestem ciekawski i mało doświadczony to wyszło jak wyszło. mam po prostu tak jak napisaliście nauczkę na przyszłośc ot co ; ) dziękuję za zainteresowanie się problem i co niektóre trafne rady. skrzynia wymieniona i ani grama myśli by "wyczyn" powtórzyć bo po kosztach poleciało. ? pozdrawiam ; )
  6. tigerek

    Spalone sprzęgło?

    jeżeli dla Was każdy kto dla zabawy przemieli sobie kołami ma wygląd 2 na 2 ogolony na łyso i chodzi w dresie Adibasa to super... napisalem wyraźnie przecież że nigdy wcześniej nie miałem styczności z automatem i tylnim napędem... spytałem grzecznie i o taką odpowiedź bym prosił a nie od razu o jechanie kogoś od góry do dołu ; / bawić się może każdy tak? a mi nikt nie powiedział że na automacie nie wolno takich rzeczy robić, teraz już wiem i nie bede. człowiek uczy się sam całe życie nie? DarioKa ->> dzięki , skrzynie mam do wymiany. na jutro będzie zrobione
  7. tigerek

    Spalone sprzęgło?

    Witam. mam taki oto problem i potrzebuje szybciej informacji. otóż od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem bmw e39 528i rok produkcji 1996 w automacie. udało mi się trafić na fajny egzemplarz także nawet się nie zastanawiałem. nigdy wcześniej nie miałem styczności z tylnim napędem i automatem ale jakoś dawalem sobie rade. jednak po głupiemu chciałem sprawdzić jak to fajnie mieli się koła.... raz się udało drugi raz się udało za trzecim razem zobaczyłem habemus papa z pod maski (biały dymek) i wyskoczył błąd skrzyni biegów na desce rozdzielczej ; O byłem u kilku mechaników i każdy zaleca kupienie nowej skrzyni biegów i sprzęgła.... tzn nie nowej tylko używanej. a ja mam pytanie czy to koniecznie musi byc to... w aucie stała się dziwna rzecz. jak zgasze i odpalę wsteczny wchodzi normalnie i jedzie. potem wbijam D S s2 s3 obojętnie który i tak jakby biegu 1 i 2 wcale nie było... tzn to jest dziwne bo bez gazu samochód sam delikatnie jedzie ciągnie go jako tako. ale jak tylko da się gazu to obrotomierz lata jak szalony tak jakby był na sprzęglę.... przy energicznym wciśnieciu gazu i puszczaniu na zmianę czasami tak jak gdyby załapie tą 1 czy dwójkę i go szarpnie mocno do przodu ale po chwili znów tak jak by wybija bieg i gazuję.... jednak jak już uda mi się go rozbujać czy z górki czy przez gazowanie (czasami załapie 2 i jedzie parenaście metrów ) i wskoczy mi trójka , to jest wtedy delikatne szarpnięcie samochodem wchodzi trójeczka wyskakuje błąd i tyle.... tak już zostaje . do póki nie zgaszę samochodu to startuje z trójki i powyżej trójki nie zmieni już go.... co może być przyczyną? co wymienić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.