Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie. Chcę wymienić jednostkę z M20B20 na M20B25. I mam kilka pytań w związku z tym.

1. Czy jest konieczność wymiany skrzyni, wału, mostu i półosi??

2. Czy komputer sterujący silnikiem można przeprogramować czy wymieniać?

3. Jak to jest z podłączeniem sekwencji. Duże są koszty wymiany wtrysków, podłączenie i regulacja?

 

Ogólnie sekwencja jest już założona na starym silniku który niestety odmówił posłuszeństwa i panewka na wale się przekręciła a z tego co się dowiadywałem naprawa tego to koszt ok 1000 zł jak nie lepiej.

Opublikowano
Temat swapu już mam w małym palcu. Jeszcze chciał bym się dowiedzieć czegoś na temat jednostki M20B25. Wyczytałem że motor ten posiada słabe głowice które pękają i druga sprawa jak założy się osprzęt od M20B20 to silnik nie osiąga pełnej mocy. To jest prawda czy gadanie Czesia z garażu który pierwszy raz widzi silnik na oczy??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
m20b20 to taki sama konstrukcja jak 2.5, czyli też głowice lubią pękać?
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M20B20 - 129 KM

 

M20B25 - 170 KM

 

jeździłem M20B25 około 3 lat i powiem że przyjemnie się jeździło z taką mocą ;)

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.