Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ! mam problem z 3.0d m57 I generacja,mianowicie autko nie odpalalo na cieplym silniku komp podpiety za male cisnienie na listwie podczas rozruchu ok 112 bar zadane ok 400 ,zrobiona proba przelewowa wtryski ok, podmieniony czujnik kontroli cisnienia na listwie dalej to samo,zostala pompa cr ale pierwsze podmieniony na nowy ori regulator na pompie i i autko naprawione po rozgrzaniu cisnienie paliwka zadane 286 bar i aktualne 286 ,jazda probna i po chwili auto samo gasnie! komp wywalil regulator cisnienia cisnienie na wolnych obrotach zadane 286 aktualne 550 i rosnie do momentu az czujnik cisnienia na listwie tnie rosnace cisnienie ! podmienilem drugi nowy regulator i znow to samo,zalozylem spowrotem stary regulator i stary objaw na cieplym nie odpala bo za male cisnienie ale jak juz odpali to na wolnych obrotach i wczasie jazdy wszystko ok! dajcie jakas rade jescze bo łapy letą trzymam to auto juz drugi tydzien ! z gory wielkie dzieki
Opublikowano

1-szy regulator masz zacięty na otwarciu, dlatego nie ma ciśnienia w ukladzie CR i nie odpala.

Kolejne regulatory mogą być sprawne fizycznie, ale nie ma sterowania i zamkniety ciagle zawór powoduje ten wzrost cisnienia. Jak na moje jest gdzies przerwa w obwodzie.

 

Kolego a jaki masz prąd na regulatorze? (powtarzam prąd - nie mylić z napięciem)

Musisz wpiąć szeregowo amperomierz, a najlepiej jakbys mial cęgowy amperomierz, wtedy nie musiałbyś kombinować z przecinaniem kabla czy druciarstwem przy wtyczce.

 

Przy włączonym zapłonie powinienes miec niecałe 1.4A, a po uruchomieniu prąd ma zmaleć do okolo 750mA (0.75A)

Opublikowano
sprawdze prad i napiecia! ale murtuje mnie ze ori regulator koncowka nr boscha 287 zamienia sie na nr z koncowka 480 i ze roznia sie regulatory koncowkami ori ma otwor w rdzeniu a zamienik jest dluzszyi bez otworu!
Opublikowano

Mam tez ORI regulator, ktory sobie lezy sprawny i tez ma koncowke 480.

Pytanie, z ktorego roku masz auto?

 

PS. Dziwne, 0 281 002 480, był stosowany przez caly okres istnienia M57 (98r - 04)

Jaki jest Twój pełny numer tego ORI ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.