Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

DIS pokazywał -40st dual temp. sensor - czujnik został wymieniony na nowy i dalej to samo -40st.

http://img23.imageshack.us/img23/1705/zrzutyekranu076.th.jpg

 

Więc pewnie będzie to problem gdzieś z wiązkami.

DIS proponuje aby przeprowadzić test earth :).

http://img814.imageshack.us/img814/7061/zrzutyekranu069.th.jpg

 

Załączam schematy elektryczne zależności czujnika temp. od DDE i numery pinów.

http://img96.imageshack.us/img96/4629/opisusterki.th.jpg

 

Teraz moje pytanie, czy piny 53 i 13 z DDE mam zewrzeć ze sobą czy pin nr 53 zewrzeć z masą. "Test earth" - to inaczej test masy?

 

P.S. ten drugi błąd road speed to troszkę dziwny (skasowałem błedy i zrobiłem ponowny test), bo rozumiem, że informuje mnie o tym, iż błędna jest prędkość pojazdu? Diagnozy dokonywałem na postoju.

Dziękuję za odpowiedź.

Opublikowano

Musisz pin 3 a potem 4 wtyczki czujnika zewrzeć do masy i zobaczyć czy temperatura osiągnie ok 130'.

Jeżeli nie to masz przerwe na danym przewodzie. A wtedy miernik i jazda :)

Opublikowano
Już w kilku e34 i e36 sie spotkałem z tym dziwnym błedem i też nie za bardzo rozumiem o co może chodzić.

W inpie coś Ci pokazuje ?

 

W INPA pokazuje mi -40st dla boost temperature

http://img801.imageshack.us/img801/5137/zrzutyekranu005.th.jpg

 

Tak jakby przepływka była walnięte ( wymieniana na jakiś tani zamiennik). Bo boost temp. to jest temp. pow. w dolocie. Mam kolektor z tw.sztucznego, który nie ma czujnika temp.

 

Musisz pin 3 a potem 4 wtyczki czujnika zewrzeć do masy i zobaczyć czy temperatura osiągnie ok 130'.

Jeżeli nie to masz przerwe na danym przewodzie. A wtedy miernik i jazda :)

 

Tylko nie chce mi sie zwalać kolektora dolotowego, aby dobrać się do wtyczki czujnika.

Więc chce to zrobić na pinach DDE, bo jest na wierzchu. Jak się okażę, że pokaże 130st to wtedy mam 100% pewność o przerwaniu którejś wiązki i będę musiał się do tego dobrać.

 

Błąd road speed control - błąd tempomatu, nie mam go więc sprawa jasna.

Opublikowano

Wtedy masz pewność że ECU nie jest uwalony w co wątpię.

Ale nadal nie wiesz czy np nie trafiłeś na felerny czujnik lub jest problem ze stykologią.

Opublikowano

Błąd road speed control - błąd tempomatu, nie mam go więc sprawa jasna.

 

A w e34 mojego ojca jest tempomat i działa jak należy mimo że błąd jest ale to nic, ważniejsze jak Ty masz w INPIE ten silnik :roll:

Który plik odpowiada za 2.5 tds silnik M51? Ma rozszerzenie *.IPO i czy jest on w folderze X:\INPA\SGDAT ?

 

rockybor może mógłbyś mi podesłać ten plik i wtedy wszystko by działało.

 

Doradzi ktoś może co zrobić ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Ponawiam prośbę

Jeśli winowajcą jest sam plik IPO to może wystarczyłaby sama podmiana. Chciałbym sprawdzić

 

Prosiłbym kogoś komu na 100% działa w inpie silnik M51 o podesłanie pliku DDE21.ipo z folderu C:\INPA\SGDAT

Ja mam jeszcze przy nim plilk DDE21.ini więc ewentualnie też bym prosił.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.