Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam przekroczone wartości:

engine load: ok. 115/7

air use of the idle control valve: ok. 15/10

Lub analogicznie 15/7 i 115/10, nie zrobiłem screena i teraz się zamotałem :duh: , ale załóżmy, że jak wyżej napisałem jest

Dolot szczelny. Co może być przyczyną?

 

EDIT

Aha, moje podejrzenie: silniczek krokowy?

Co poza czyszczeniem można zrobić, żeby sprawdzić, czy dobrze działa? Ten zawór wewnątrz powinien luźno chodzić czy jak? Ma wpływ na oba parametry?

Opublikowano
Z tego co wiem, to nie warto się interesować tymi danymi, INPA lubi przekłamywać. Każdy screen jaki widziałem dla M52 miał te wartości przekroczone.
Opublikowano

Wartości są OK.

Najpierw trzeba wiedzieć na co się patrzy itd. a wtedy że skala jest do 10 a pokazuje 115 nie będzie miało znaczenia.

Swoją drogą to wygląda na jakieś niedopracowanie w programie INPA.

Gdyby dolot był nieszczelny to Air Use byłby sporo mniejszy.

Opublikowano
Wartości są OK.

Najpierw trzeba wiedzieć na co się patrzy itd. a wtedy że skala jest do 10 a pokazuje 115 nie będzie miało znaczenia.

Swoją drogą to wygląda na jakieś niedopracowanie w programie INPA.

Gdyby dolot był nieszczelny to Air Use byłby sporo mniejszy.

Możesz powiedzieć jakie są prawidłowe wartości?

Widziałem, jak w m52tub20 te wartości mieszczą się w normie, stąd moje pytanie. Swoją drogą silniczek krokowy może być przyczyną nierównej pracy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.