Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koleżanki (nieliczne) :P i kolegów :)

Zastanawiam się nad zakupem BMW.

Ostatni model jaki miałem to było e38 735...

Pod koniec ub. roku kupilem typowego dostawczaka z mysla o tym ze bede nim jezdzic takze prywatnie, jednak zycie zweryfikowalo ze trudno przesiasc sie z takiego auta jak bmw do w tym przypadku nowej cytryny...

Wracając do meritum, zastawiam sie nad zakupem 5 lub 7. Powaznie myslalem takze nad zakupem nowej F01... ale po kalkulacji uwazam ze na dzien dzisiejszy nie jest dla mnie to oplacalna "inwestycja" stad uklon w strone uzywanych BMW :) Uwazam ze najlepszym rozwiazaniem bedzie silnik benzynowy. Sporo naczytalem sie o awariach diesla. Intereuja mnie auta tylko po liftingu bez tzw. chorób wieku dzieciecego.

Wedlug wlasnych doswiadczen co byscie doradzili? ktore auto nie bedzie sprawiać problemow?

Mam swiadomosc ze 7 jak to 7 komfort na najwyzszym poziomie a 5 ma jednak wiecej sportowego pazura. Mnie interesuje mocna benzyna oraz komfort przy zachowaniu lekkiego charakteru sportowego.

Z tego co widze to z tych samych rocznikow 5 w wielu przypadkach sa drozsze od 7. Po moim doswiadczeniu z 7 szczerze powiem boje sie brac kolejny raz 7 poniewaz, bardzo dobrze utrzymanego egzemplarza mialem problemy ze sprzedaza... bo silnik za duzy... bo BMW... bo automat... rozmawialem ze znajomym handlarzem to mowil ze przy odsprzedazy najlatwiej z dwojga zlego sprzedac 5 z dieslem, ale ja uparłem sie na benzyne i koniec! Wertujac ogloszenia jest kilka ciekawych propozycji motorem o mocy 333KM lub 367 (rozumiem ze nowszy silnik montowany po lifcie) i najprawdopodobniej taka opcja bylaby satysfakcjonujaca. Pytanie tylko co lepiej wybrac zeby nie przebywac w warsztatach? Potrzebuje autka na prawde bezawaryjnego...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co do 545i i 550i czyli 333km i 367km to dwa różne silniki, jeden 4.4 drugi 4.8, i napewno warte polecenia, szczególnie 550i - topówka i poprawiona, 545 ciekną wodą i miewają problemy - ale mniejsza o to, jak myślisz o e65 i to z dużą benzyną to jest tylko jedna, najwyższa opcja czyli 760 ze sprintem do sety lepszym od m3 i tą samą prawie konsumpcją. a ponadto otrzymasz dopracowane, użyteczne auto za którym każdy się obejrzy, nie oszukujmy się, e60 straciła juz efekt head turner co nigdy nie spotyka żadnej siódemy :)

ps; za 550i też łeb bym sobie ukręcił i wpadł do rowu :D :D

Opublikowano
Ja tylko dodam, że 550i to nie jest silnik montowany jedynie po lifcie. Jest to po prostu silnik o większej pojemności i mocy, który występował w autach przed liftem (2007) również.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
zgadza się, kładli go także do e53 z lat ok 03, bodajże od listopada, oznaczony jako 4.8si, super również i w tym czołgu, tyle że to taki rarytasik i ciężko dorwac. z tym silnikiem nawet bus byłby wypasionym pociskiem :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.