Skocz do zawartości

Wymienilem plyn chlodznicy i auto przestalo jezdzic


MlodyRider

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie jestem tu nowy przeszukalem forum moze kiepsko lecz nic nie znalazlem. Mam problem i moze wy mi pomozecie. Ostatnio wymienielem zbiorniczek wyruwnawczy bo pekl i pod czas wyjmowania pzrez przypadek odlaczylem chlodnice oleju od skrzyni niewiem czy ma to jakies znaczenie ale po zlozeniu wszystkiego z powrotem zalalem plynem odpowietrzylem przez ten zawor co jest obok korka wlewu tak ze nie chcial wiecej plynu wsiadlem do auta i tu sie zaczal problem auto zaczelo jezdzic jak by nie mialo mocy poprostu ledwo jedzie ledwo sie rozpedza i dopiero jak juz sie wkreci na obroty tak klo 4 tys to jakos jedzie i turbo slychac i wszytko. Czemu mowilem o tej chlodnicy od skrzyni bo wydaje mi sie ze moze to przez ta chlodnice nie chlodzi oleju w skrzyni i z tand sa problemy bo niema ani kick down i normalnie jak by skrzynia powiedziala nie i konie. Bylbym wdzieczny za pomoc jesli ktos jest w stanie udzielic. Z gory przepraszam za bledy ale mam problemy z ortografia lekkie:) dziekuje i licze ze moze ktos pomoze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie co do pomp to niewiem bo przed tym jak wymienilem ten plyn wszystko bylo cacy i jezdzil normalnie a jak tylko wymienilem odpowietrzylem ale na jednym odpwietrzniku tym przy korku od plyna odpalilem i koniec jechac juz niechcial poprostu nie jedzie. ale sprawdze pompy na wszelki. A kolor szczerze nie pamietam chyba borygo koncentrat taki zawsze lalem. A bo niewiem plyn ma znaczenie..??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy miales jakas powazniejsza stluczke nim lub cos??Podjedz na diagnostyke powinno wyskoczyc co mu jest.Kiedys ale innym autem mialem podobny problem i chodzilo o przeplywomierz.radzilbym wpierw podjechac na kompa z nim a pozniej szukac przyczyn mechanicznych.Moze byc tak ze musisz zresetowac komputer pokladowy i wszystko wroci do normy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byc moze mialem cos podobnego lecz u mnie tak auto zachowywalo sie od momentu kupienia. do 4 tys. obrotow wol a potem lepiej ale nie normalnie. okazalo sie ze z lewej prawej strony silnika jest taka czarna puszka w ksztalcie walca do ktorej powinny byc podlaczone dwa przewody. u mnie jeden byl odlaczony. po podlaczeniu turbo zaczelo inaczej chodzic i saochod stal sie rakieta. zreszta ktos juz o tym tez pisal chyba 2 lata temu. Odkrylem moja wade przez przypadek po przeczytaniu postu tego goscia u ktorego ten przewod tez byl odlaczony. jedyny minus tej operaci to wieksze zuzycie o okolo litr ale frajda duzo wieksza. Jest to ta strona silnika po ktorej jest zbiornik do plynu do spryskiwaczy. Puszka ta jest z przodu silnika przy turbinie ale latwo dostepna i widoczna. Sproboj moze przez przypadek sie odlaczyla.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.