Skocz do zawartości

BIJE TRZESIE AUTEM PRZY 160KM\H


iwan e46

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegow jestem tu nowy,i mam taki problem,po wymianie tylnego zawieszenia czyli po wymianie tulejek tylnej belki ,plywajacych i progowych,pojechalem na zbieznosci po zmieniali mi koncowki drazkow ( byly luzy )i zrobili tą zbieznosci i od tego czasu mam dziwne bicie na tyle jakby kola podskakiwaly,tylko dzieje sie tak przy 160km\h i trzesie calym autem,dodam ze felgi mialem 3 krzywe i na tych felgach robili ta zbierznosci,( felgi juz sie prostuja),wzamian mi dali stalowki i na tych tez bije i trzesie,czy to przyczyna zle ustawionej zbierznosci??czy cos innego?? mial ktos moze podobny przypadek??bede wdzieczny za pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ktos ci ustawiał zbieżność na krzywych kołach to powinien cie uprzedzić że bierze kase za freee bo takie ustawienie to BRAK USTAWIENIA, wogóle nie powinni ustawiac jak zauwazyli krzywe koła!!

 

a swoja drogą to zle ustawienie zbieznosci daje taki efekt sprawdz czy po zwykłej jeżdzie nie grzeją sie opony i ich nie zdziera z jakiejś strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro mi zaloza moje fele ,wrzuce letnie opony i sprawdze jak dalej bedzie bilo to jade na reklamacje ,zawieszenie sprawdzali nie bylo luzow jedynie co te drazki kierownicze mi wymienili bo byl luz na prawym,aczkolwiek jak mi sciagali felgi do prostowania to zauwazylem ze jest maly luz z przodu na sworzniu wachacza srodkowymto moze byc przyczyna?tylko ze to bardziej z tylu bije,
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro mi zaloza moje fele ,wrzuce letnie opony i sprawdze jak dalej bedzie bilo to jade na reklamacje ,zawieszenie sprawdzali nie bylo luzow jedynie co te drazki kierownicze mi wymienili bo byl luz na prawym,aczkolwiek jak mi sciagali felgi do prostowania to zauwazylem ze jest maly luz z przodu na sworzniu wachacza srodkowymto moze byc przyczyna?tylko ze to bardziej z tylu bije,

 

 

 

Drgania, wibracje przy dużych prędkościach to dziwna sprawa. Jesli coś jest uszkodzone to pojawiają się już przy 60, 80, 120 na godzinę...przy 160może być wszystko łącznie z podporą wału czy półosiami napędowi.

Zbieżnośc nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dzisiaj odebralem swoje fele i nic juz nie bije i nie trzesie :D okazalo sie ze zimowki byly wyząbkowane i male guzki sie juz pojawialy i prawdopodobnie dlatego tak bilo i trzeslo,jechalem tak zokolo 180 i super sie prowadzi,tylko tarcze bardzo gorące byly czy to ze wzgledu na szybka jazde??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.