Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

He he.Jest taki przewód co wychodzi od gumy która jest połączona między przepływomierzem i przepustnicą.I on idzie do silniczka krokowego,nieraz sobie pęknie i syczy.Wiem bo wymieniałem ten przewód w 2.8i u kolegi i w 3.0i u siebie.Warto wymienić jeśli uszkodzony bo to oszczędność 2L paliwa na 100km

 

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/u/x/114.png element nr 7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.