Skocz do zawartości

czy dyferencjal ze szpera jast mocnieszy od tego bez szpery


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.. mam problem poniewaz non stop siadaja mi dyferencjaly..male glowy.. pekly juz 4..2 byly zaspawane- 100% szpera.. teraz mam do kupienia szpere cierna 25% na malej glowie i moje pytanie to czy dyfer ze szpera na malej glowie jest wytrzymalszy od tego bez szpery- zwyklego.. i pytanie z innej beczki -czy inwestowac moze w dyfer na duzej glowie..i jesli tak to czy pasuje on plug play w miejsce po malej glowie i polosie czy musza byc krotsze czy zostaja te.. lubie polatac bokiem ale po kazdym dobrym wyjezdzie musi mnie ktos zcholowac :( pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano

Dyfer ze szperą nie jest mocniejszy. Nie wiem jak Ty katujesz to auto, bo ono wcale nie ma takiej mocy, żeby dyfer zakatować za każdym razem. Rób konwersję na dużą głowę, bo ona rzeczywiście więcej wytrzyma (najlepiej ze szperą) i będziesz miał po kłopocie. Wszystko pasuje plug'n'play.

 

Pozdro

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
siemano. pytam bo wiem ze do szper leje sie inny olej chyba 75w140 wiec myslalem ze moze zebatki w srodku sa wytrzymalsze . z lepszego materialu.. a jesli chodzi o moc to wierz mi ze moja 2 litrowka daje rade :) ..byc moze wina tego sa szerokie kola 15/195/50..w kazdym badz razie no nie wytrzymuja.. poza tym nie jestem sam bo czytalem na roznych forach ze nie jeden dyfer ludzie zajechali..a z ta duza glowa to faktycznie mysle caly czas tylko mam do kupienia 4.44 bez dekla i zastanawiam sie czy nie za krotki bedzie.. lecz wiem tez ze bedzie szla jeszcze lepiej niz teraz..ale czy to nie przesada,, pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak jeździsz to dyfra nie zajedziesz prze 500tyś km. A jak zajeźdzasz auto to inna sprawa i nawet pancerny dyfer zajedziesz. Szukaj z dużą głową. Ale i tak nie masz pewności że wytrzyma.
Opublikowano
to że dyfry nie wytrzymują (jak sam napisałeś 100% szpera) to czemu się dziwisz??? PO pierwsze ktoś słabo pospawał. Po drugie spawany materiał ( satelity i koronki) przegrzany podczas spawania mają już i tak skrócony żywot. A po trzecie podczas latania bokiem w dyfrze panują duże naprężenia i w końcu coś nie wytrzymuje... Tak jak koledzy niżej szukaj z duża głową i najlepiej od e36 compakta (mniejsze prawdopodobieństwo katowania, choć nie zawsze)
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
cz.. no wlasnie chodzi o to ze spaw trzyma..i to w obu.. zrezta gdyby spaw puscil to mozna by od nowa zaspawac.. w kazdym peka(scinaja sie zeby) ten walek atakujacy co napedza to duze kolo zebate w ktorym sa satelity.. pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.