Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam maly wyciek oleju do wspomagania. Cieknie przy dolnym wezu ktory dochodzi do "spirali chlodzacej". Chce (a raczej moj znajomy ktory zna sie wiecej na mechanice niz ja hehe) zobaczyc co sie dzieje . Moze uda sie jakos to naprawic (zmiana oringa jesli takowy tam jest, zacisku itd) zanim kupie nowa czesc.

 

Pytanko jak sie zdejmuje ten waz? JEst jakis zatrzask, zacisk? Nie chce nic uszkodzic zciagajac go.

 

Jaka jest szansa, ze da sie cos z tym zrobic zamiast kupowac caly nowy waz z koncowkami. Cieknie dokladnie na laczeniu weza z czescia spirali.

 

PS. Chodzi mi dokladnie o dolny waz.....

 

http://img156.imageshack.us/img156/8392/steering2.jpg

 

Z gory dzieki za pomoc:)

 

e46 318i 1999

Opublikowano
to jest szybkozlaczka, po sciagnieciu zobaczysz w srodku 3 takie blaszki, ewentualnie sprobuj je troche odgiac i znowu zalozyc na swoje miejsce. bo byc moze wlasnie one juz slabo trzymaja. u mnie to zadzialalo:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a szybkozłączka ta działa w ten sposób, że najpierw, bez ciągnięcia, dociskasz ten czarny plastik na maksa do jego metalowej obsadki a następnie pociagasz by rozłączyc. w środku tej bardziej skomplikowanej końcówki z szybkozłączką jest mały oring którego można wymienic, jak coś dopasujesz. opcją jest też wysmarowanie wszystkiego dobrze wazeliną przed zkliknieciem z powrotem - po prostu wciskasz jedno w drugie do końca - czasem to pomaga
Opublikowano

Wielkie dzieki Panowie:)

 

Jutro powalcze z tym hehe

 

Po odpieciu tego weza traci sie caly plyn?

I pytanie drugie czy jesli okaze sie ze waz do wymiany (zniszczona szybkozlaczka itd) musze koniecznie kupowac ten sam? Nie mozna zrobic jak to powiedzial mechaniol jakiegos bypassa na zaciski??

Opublikowano

Oryginalny wąż kosztuje kupę kasy.

Upewnij się skąd dokładnie cieknie i zawieź go do fachowców od pneumatyki siłowej,zrobią Ci to za 100zł w kilka godzin.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak sępisz kasy to ten tzw by-pass da radę, wcisnąc rurkę w wężyk po obciętej szybkozłączce jak najgłębiej i min 2 opaski, pewnie nie pusci, gorzej z estetyką :( ja tak nie lubię, co to za mechanior - oprawca? :D
Opublikowano

No i nie dalismy rady:( Obie szybkozlaczki sa tak zapieczone ze po prostu nie da rady wcisnac tego plastiku do konca. Probowalismy na rozne sposoby i [BAD]:/

 

Jakies pomysly ehehe ?

Opublikowano

kolego - osobiscie tego nie zdejmowalem u siebie, ale orientowalem sie w temacie i te weze zdejmowac ma sie mniej wiecej tak:

1) lapiesz za waz i pchasz tak, jakbys chcial wcisnac go glebiej (kierunek przeciwny do zdejmowania)

2) wciskasz plastik

3) zdejmujesz weza

 

aha.. ogolnie jest do tego specjalny klucz, ale to jest metoda na gloda ; )

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.