Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam posiadam BMW 725tds z 1996r. Po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów przyszedł czas na małe wymiany , i tu właśnie mam do was prośbę muszę wymienić amortyzatory wahacze przód tył. Jakiej firmy mam wybrać części ,chodzi mi tu o jakość . A i chciałbym żeby auto dalej prowadziło się jak na limuzynę przystało.
Opublikowano
A ja polecam raczej amorki Bilsteina, ale nie sportowe tylko normalne. Ich przewagą jest to że nawet jak się skończą to za niewielką kase je zregenerujesz i możesz jeździć dalej.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Dajcie spokój z tymi Lemforderami, febi, etc. Są robione w tym samym miejscu, co, np, SRL - które polecam. Przejechałem do tej pory na tychże ok 17 tys i bez uwag. Biorąc pod uwagę cenę i koszt wymiany, nie ma o czym gadać
Opublikowano
Dajcie spokój z tymi Lemforderami, febi, etc. Są robione w tym samym miejscu, co, np, SRL - które polecam.

Kolego a założyłeś kiedyś Lemfordera? Jeżeli dla ciebie jest porównywalnej jakości co srl to szkoda dalej dyskutować. Tak na marginesie niedawno była na tym forum burzliwa rozmowa na temat srl. Tutaj link: viewtopic.php?f=75&t=126572&start=30

Warto sobie poczytać opinie a wniosek wyciągnąć można jeden - NIE WARTO OSZCZĘDZAĆ. Jak ktoś dobrze poszuka i potarguje cena Lemiego nie jest taka duża. Pozatym jeżeli ma ktoś kartę klubowicza w intercars ma dodatkowo 20% rabatu. Ale tak jak mówiłem warto się potargować i porónać ceny w różnych sklepach. Ja stosuje zawsze tę samą metodę która się sprawdza w 100% zawsze mówie w sklepie w którym pytam się o cenę jakiejś części -,, oj drogo, u konkurencji znacznie taniej" :D Co do amortyzatorów w swojej byłej E38 założyłem kpl amorków Bilsteina - świetnie się sprawowały, w grudniu 2010 wymieniłem w swojej E32 wszystkie amory. Założyłem Sachs-a i też bardzo dobre.

Opublikowano
Tak, Kolego. Zakładałem i Lemfordery, i aluminiowe febi, i inne marki - łącznie z "frycowym" (oryginały BMW), kiedy 4 lata temu kupiłem swoją Barbarę. Przejechałem na niej 130 000 km i zaręczam Tobie: to, co piszesz, to mitologia. Sprawdzone na własnym portfelu!
Opublikowano
Ja wiem jedno na BMW się nieoszczędza. Sam kilka razy dałem się nabrać że będzie taniej a po jakimś czasie ładowałem orginał i dwa razy płaciłem za to samo. Ostatnio chciałem przechytrzyć sam siebie :D i wsadziłem nieorginalne sondy lambda..............................i po 2 miesiącach pare stów w błoto bo zakładałem boschowskie orginały. Też swojej wiedzy nie opieram na forum. Koledzy z Piły mają nieautoryzowany warsztat w którym naprawiają serię 7 E32, E38, E65 a do tego handluja częściami używanymi do tego samochodu i takie samo jest ich zdanie jak moje. Sam jak miałem krucho z kasą to wolałem żeby wyciągneli mi orginalną używkę z anglika (oczywiście w dobrym stanie) bo wytrzyma znacznie dłużej niż podróba. Ostatnio robiłem z kolegą taki test w mojej E32 padły łączniki stabilizatora i okazało się że u kolegi też. On założył zamiennik z średniej półki ja wziąłem używki z anglika. Po 2 miesiącach u niego już stukają a moje lala.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.