Skocz do zawartości

318is Problemy z mocą i z silnikiem...


drspa3

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli zaczyna mnie denerwowac problem z którym walcze juz od roku i nie umiem sobie poradzić, nawet był podpinany pod komputer i nie pokazał żadnych błędów. Wymienione były kable WN, świece, sonda bosch'a, alternator, krokowy, była sprawdzana szczelność całego ukłądu dolotowego i przepływka. Mam nadzieję, że są tu ludzie, którzy mieli taki sam problem z którym borykam się i mam nadzieję, że mi pomogą go rozwiązać, bo normalnie po roku męczenia swoje BMW zaczynam nazywać złomem. Jak wygląda opisuję go poniżej co z autem się dzieje:

 

- Rano musze kręcić rozrucznikiem 3 sekundy lub więcej, żeby załapał, a jak już załapie to obroty spadają do 500 tysięcy i strasznie trzesie budą po sekundzie wracają na 1000,

- Samochód nie ma mocy do 3 tysięcy obrotów dopóki wskazówka temperatury nie wyjdzie z niebieskiego pola, a jak już przekroczy niebieskie pole to ładnie się zbiera,

- ciepły silnik ładnie się zbiera, ale tylko do 5 tysięcy potem traci moc tak jakby to była jakas odcinka, a jak wyjdzie z 5 tysięcy obrotów to ma kopa aż do końca,

- ciepły silnik na jałowym biegu chodzi nie równo ma jakąs małą przerwę (czasem sie to zdarza), a częściej silnik zachowuje się tak jakby ktoś delikatnie dodawał gazu (wskazówka obrotomierza ani drgnie no może milimetrami),

- Podczas jazdy gdy wrzucam na luz to wskazówka obrotomierza od razu spada do 700 rpm, zamiast do 1000 rpm ( a w czasie ruchu podczas jazdy powinna spaść do 1000, a gdy się zatrzymam to powinna zejść jeszcze niżej więc brak ssania??),

- Wczoraj podczas killa zauważyłem że wskazówka nie idzie elastycznie do 200 tylko takimi małymi przerwami (mam wrażenie że można to porównać do wykresu z hamowni z dołkami na każdym zakresie obrotów, zamiast linii idącej równo z wzrostem obrotów silnika).

 

Moja motorownia to 1.8 16v M42B18 1994 roku.

 

Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie odpowiedziales na pytanie. Nie ma bledow to czemu zle chodzi??? Blad wywali jak czujnik bedzie nie sprawny, jak bedzie dzialal ale zle nie bedzie bledu.

Rozumiem, więc w takim razie biorę omomierz do ręki i lecę sprawdzić, tylko gorsze jest to, że będę musiał sciągac kolektor dolotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.