Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

Mam problem a mianowicie posiadam bmw e30 z silnikiem 1.8 m40 i cieknie w niej olej na łaczeniu skrzyni z silnikiem czy to napeno simering na wale i jak dokładnie wygląde jego wymiana i koszty???? Dla ścisłości dodam ze policja zabrala mi za to dowód rejestracyjny i mój samochodzik jest unieruchomiony. Pomocy.

Opublikowano
Z tego co mi wiadomo to w zakładce "ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA! " masz do sciagniecia takie jakby poradniki i tam masz niby wysztko opisane jak to wymienic :)
Opublikowano

bartek1561 sprawdziłeś czy w ogóle jest tam takie zagadnienie bo ja sprawdziłem i widziałem że nie ma

sprawdź jaki Ci olej cieknie bo to może być silnikowy z simeringu na wale albo uszczelniacza wałka sprzęgłowego skrzyni biegów.

Opublikowano
To jest olej silnikowy ale żeby wymienic ten simering trzeba wyciagac skrzynie potem koło dwumasowe i dopiero simering?? A gdzie jest ten uszczelniacz wałka sprzegłowego w skrzyni??
Opublikowano

uszczelniacz wałka sprzęgłowego zobaczysz jak wymontujesz skrzynie.

masz do demontażu wał cięgna zmiany biegów rozrusznik wysprzegnik i parę niewygodnych śrubek szczególnie na górze łączenia skrzyni z silnikiem.

jak już ściągniesz skrzynię to będziesz widział skąd cieknie

odkręcasz sprzęgło potem koło zamachowe bo na pewno nie masz dwumasu

i masz na wierzchu uszczelniacz :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
To jest olej silnikowy ale żeby wymienic ten simering trzeba wyciagac skrzynie potem koło dwumasowe i dopiero simering?? A gdzie jest ten uszczelniacz wałka sprzegłowego w skrzyni??

 

W jakiej E30 było koło dwumasowe?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.