Skocz do zawartości

dwolski12

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 318i 1986, e36 325i 1995, e36 325i 1994, e39 528 1996

Osiągnięcia dwolski12

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiazany, pompa byla "umarta" swoją droga dziwne ze tak padla bez jakichkolwiek oznak, a sprawdzałem po wysignieciu i nie miala oporów gdy nią kręciłem, wszystko chodziło jak należy
  2. Problem rozwiazany, pompa byla "umarta" swoją droga dziwne ze tak padla bez jakichkolwiek oznak, a sprawdzałem po wysignieciu i nie miala oporów gdy nią kręciłem, wszystko chodziło jak należy
  3. Drobinek metalu nie było, próbowałem luzować śruby i nic to nie dało, przepływ oleju raczej zablokowany nie jest bo swobodnie "wypchałem" olej z układu kompresorem na zdjetych weżach ze zbiorniczka. Dziwne jest to ze własnie po tym zabiegu gdy zalałem olej przy pierwszym odpaleniu pompa nie wydała żadnego dźwięku.
  4. Witam Wymieniłem maglownice wszystko było ok, odpowietrzyłem układ i okazało sie że leje sie z tych węży olejowych które przykrecone są do maglownicy. Zgasiłem silnik dokręciłem je i po odpaleniu nic, cisza wspomagania brak. Wyczytałem, że może to być zator z powietrza, zdjąłem węże przedmuchałem cały układ i nic, dziwne tylko jest to że pompa przy pierwszym odpaleniu nie "wyła" oleju ubyło ze zbiorniczka ale wspomagania nie ma. Czy pompa mogła przestać działać od tak? Ze starej maglownicy sie mocno lało i często było tak że brakowało oleju i kilka km jechałem na "wyjącej" pompie.
  5. Jeszcze muszę ją odpalić bez pasków, ale z czego innego mógłby się ten dźwięk wydobywać. Dodam jeszcze że na zimnym silniku tego praktycznie nie słychać nawet z włączonymi światłami.
  6. Witam Tak jak w temacie, na zapalonym silniku gdy włącze światła lub cokolwiek dmuchawę, radio pojawia się ten denerwujący dźwięk, coś w rodzaju przerywanego szumienia, ciężko to opisać. Gdy wszystko jest powyłączane dźwięk ten jest praktycznie niesłyszalny. Dodam tylko że zmieniłem alternator, niby na używany ale czy to możliwe żeby działo się na nim dokładnie to samo?
  7. Witam Trochę odgrzeję, niby jest tego mnóstwo po forach ale chce sie upewnić. Czasem sama zmienia się siła nadmuchu na climatroniku i na szybę i chyba też na nogi zawsze leci ciepłe powietrze, czy za te usterki odpowiadają elektrozawory? Dodam jeszcze, że gdy dam siłę nadmuchu na minimum, lub troszkę mocniej klima przestaje chłodzić, nie wiem czy ma to związek z elektrozaworami czy z tym, że przydało by się ją nabić.
  8. Czyli nawet zlutowanie kabli bez wtyczek załatwi sprawe?
  9. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4231257b157e06c9.html Numer vin:WBADD51000BP09093 Jeszcze pytanie, czy takie kierownice były w e39?
  10. Witam niedawno zakupiłem e39 w której świecą poduszki, na samym początku okazało się, że kable w kierownicy które są podpięte do taśmy w kierownicy sa odciete, to zostało zrobione. Teraz okazało się, że odpięte sa obydwie kostki od przednich foteli, od kostka od fotela pasażera wydaje się pasować ale gdy wsuwam zabezpieczenie wtyczka nie trzyma tak jak powinna. Kostka od fotela kierowcy nie pasuje do wtyczki od fotela. Co może być przyczyną dodam, że są to zwykle skórzane fotele z manualną regulacja.
  11. Wyczytałem w necie ze trzeba założyć rezystor o mocy 5 wat i rezystancji 47 ohm, najlepiej niech wypowie sie ktoś dobry z elektryki.
  12. Witam, niedawno spaliła mi się żarówka od podświetlenia rejestracji więc postanowiłem założyć diody led. Niestety po ich założeniu dalej wywala mi błąd o przepalonej żarówce i tutaj moje pytanie : dioda jest na 12v i ma moc gdzies około 0.75 wat, a stare żarówki miały 5 wat. Mam założyć jakiś opornik czy rezystor (jestem zielony z elektryki) i o jakich parametrach?
  13. dwolski12

    Stuki w kierownicy

    Witam trochę odświeże temat, mam podobne stuki w kierownicy w mojej e36, jeszcze jej nie ściągałem ale na pewno stuka to pierścień ślizgowy nr 3 z obrazka http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE71&mospid=47426&btnr=32_0732&hg=32&fg=35. Mam pytanie czy po ściągnięciu kierownicy da sie jakoś to stukanie wyeliminować? Slychać go przy krótkich ruchach prawo lewo, kierownica jest bez regulacji.
  14. dwolski12

    cieknący płyn i olej

    Najpierw sprawdze ten korek od płynu ale najbardziej mnie dziwi to że oba te płyny zaczynaja sie lac równocześnie
  15. dwolski12

    cieknący płyn i olej

    Witam Czasami, a nawet bardzo często zaczyna mi się lac olej, trudno jest nawet stwierdzic z kad, wydaje mi sie, że gdzieś z okolicy krucca wody, ale nie jestem pewny, na dodatek w tym samym czasie zaczyna lac sie płyn chłodniczy, gdzieś z dołu chłodnicy tak jak by z dolnego węża, albo z korka spustowego. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, ale zapaliła mi się także inspekcja, której wszystkim znanym sposobem nie moge usunąc. Silniczek to m40b18.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.