Skocz do zawartości

dach - wymiana poszycia stalowego na carbon e92


jdef90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam pytanie, czy jest możliwa wymiana BEZ wycinania przy słupkach, samego poszycia dachu w E92? Chciałbym odciążyć nieco auto i zamienić stalowe poszycie na carbon...

auto jednak jest w pełni całe i zdrowe, więc wycinanie dachu nie wchodzi w grę :)

science fiction, czy realna opcja? ktoś się orientuje?

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycinanie przy słupkach to najgorsza opcja naprawy dachu.

Jak zapewne wiesz blachy w samochodzie są zgrzewane przez specjalne maszyny,a miejsce zgrzewu to takie kółko.

Technologia naprawy przewiduje rozwiercenie tego miejsca i kolejnych aż do usunięcia wszystkich zgrzewów dla wymienianego elementu.

Jeżeli posiadasz kompletny dach ze słupkami trzeba taką operacje powtórzyć na docelowym dachu.

Otwory które powstaną będą w tych samych miejscach (wspomniane maszyny mają bardzo wysoką powtarzalność)

Przełożenie płatu dachu oraz zaspawanie powstałych otworów migomatem, oraz zabezpieczenie spawów i polakierowanie (wszystko ukryte będzie pod listewką bagażnika dachowego)

Do wymiany bedzie trzeba zdjąć podsufitkę oraz wyjąć tylną szybę(jest wklejana) Przybliżony koszt to ok 2000zl moze nawet taniej bo odchodzi lakierowanie wierzchnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za info :) :cool2:

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jeszcze wyciecie przedniej szyby i tak jak kolega wspomnial tylnej...ktore ze tak powiem moga przy tym zabiegu sobie peknac..dalej rozebrac by trzeba tez wnetrze auta bo nie widze blacharza ktory biega po nawet zakrytych fotelach z migomatem ,chyba ze sa tacy artysci ..moim zdaniem zabawa nie warta zachodu i kosztow.....zreszta moja wiedza jest niepelna w temacia akurat carbonu ale tu bedzie wchodzilo w gre pewnie nitowanie tego poszycia a nie spawanie ale tez pewnie wazne jest uzyskanie odpowiedniej sztywnosci przy tym zabiegu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.