Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,kilka dni temu zakupiłem e36 1.8 z silnikiem m43 z 1996 roku auto posiada klimatronik.Moj problem wygląda nastepująco poprzedni własciciel po załozeniu instalacji gazowej zeszłej jesieni ciezko zachorował i autem nie jezdził ,gdy kupiłem auto zauwazyłem ze ma problem z obiegiem wody więc wyzuciłem termostat i zmieniłem pompe wodną ,chłodnica tez ciekła wiec i ją zmieniłem na nową ale nic to nie dało.Silnik po odpaleniu zachowuje sie normalnie ale gdy tylko temperatura sie podnosi wszystkie weze twardnieją i zbiera sie duzo pary dodam ze odpowietrzyłem wszystko dokładnie i odczepiłem instalacje gazową,samochod strasznie dymi na benzynie i wydaje mi sie ze to para wodna, gdy silnik ostygnie to sporo wody brakuje.Woda nie poszła do oleju bo sprawdzałem i znajomy mechanik nie wykrył spalin w chłodnicy Więc pytanie brzmi czy woda przez pękniętą głowice lub blok moze przedostac sie do wydechu???A moze ktos miał podobny problem?
Opublikowano
Skoro węże twardnieją to znaczy że podnosi się ćiśnienie w układzie chłodzenia . więc albo źle odpowietrzyłeś układ albo do układu chłodzenia dostaje się kompresja . A w jaki sposób ten mechanik próbował wykryć spaliny w układzie chłodzenia ? A co ze wskazaniami temperatury stoi w pionie czy wychyla się na prawo ?
Opublikowano
miał jakis tam przyząd i powiedział ze takich cudów jeszcze nie widział,jutro ma sie przyjzec dokładniej.Kilka razy juz odpowietrzałem i za kazdym razem to samo sie dzieje :(
Opublikowano (edytowane)

temperatura podnosi sie i dochodzi prawie do konca,gdyby dostawała sie kompresja to wywaliło by wode a tu woda ginie a resztki zamieniają sie w pare i pompują wężę,jak odpowietrzam to wlewam około 6.5l. wody

Chlodnica gorąca jest ,wszystko w poządku jest dopuki silnik sie nie rozgzeje a pompe kupiłem nową.Według mnie jak zakładali instalacje to cos zle im poszło i przegzali silnik no i cos pusciło ...

Edytowane przez michalwg
Opublikowano
Tak na przyszłość nie pisz własnych postów jeden pod drugim tylko edytuj poprzedni . A chłodnica gorąca jest ? Amoże pompa wody jest wadliwa i nie wytwarza obiegu
Opublikowano
A moze elektrozawor wodny od klimy padł... :?:

A co ma piernik do wiatraka . Jak by padł to albo miał byś cały czas ciepłe powietrze z nadmuchu albo prawie wcale by nie grzał w środku . A sprawdzałes jeszcze możliwość wycieku cieczy chłodzącej do środka samochodu np: walnięta nagrzewnica lub przewody do niej prowadzące

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam...miałem ten sam problem kolego...gotowało i znikało ze zbiorniczka itp...powoli i na spokojnie odpowietrz układ to nie takie hip hop..jak sie wydaje ..ja zrobiłem tak dolewam pod korek odpalam opada gasze dolewam odkrecam odpowietrznik pociskam węże .zakrecam odpalam, chwile pochodzi gasze i potem odkrecam odpowietrznik który sie znajduje koło pompy nie ten koło chłodnicy..potem dolewam znowu pod korek zakrecam korek odpalam i powoli odkrecam korek opada i wtedy pilnujesz aby nie opadło do zbyt nisko dolewaj i obserwuj...jak zacznie ci wywalac przez korek zgas..odkrec odpowietrznik spusc pare zapal silnik jak

bedzie leciał płyn przez ten odpowietrznik bez bąbli zakrec go tylko nie na maxa..to tyle..a jak odpowietrzasz to nie może byc odpowietrznik i korek odkrecony jednoczesnie...

Opublikowano
potem odkrecam odpowietrznik który sie znajduje koło pompy nie ten koło chłodnicy.

Po pierwsze w silniku m43 nie ma odpowietrznika koło pompy . A po drugie nie pisz swoich postów jeden pod drugim tylko edytuj poprzedni

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.