Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam do Was następujące pytanie. Kolega ściągnął jako demo do swojego sklepu wydech Millteka do 123d z myślą o moim aucie, jednak sami nie są w stanie powiedzieć jak wygląda sprawa z gwarancją w BMW. Nie wybieram się do salonu jak na razie, poza tym na niektóre pytania odpowiadają niejednoznacznie więc zapytam czy może ktoś z Was przerabiał temat z tymi układami wydechowymi lub jakimi kolwiek innymi i ma doświadczenia jak BMW się na to zapatruje? Mi zawsze się wydawało że wymiana wydechu nie ma nic do gwarancji jeżeli wszystkie mocowania etc są jak w części oem a DPF i kat zostają na swoim miejscu. I tu nasuwa mi się drugie pytanie. Czy w ogóle robił ktoś z Was już wydech tu na forum zostawiając w aucie DPF? Ma to w ogóle jakiś sens?
Opublikowano
a wg mnie nie :) bo to jest ingerencja w samochod :) to tak jakbys kupil nowke sztuke telefon i grzebal w niej i sie zepsuje - tracisz gwarancje bez dwoch zdan :) no chyba ze a ASO ci to zaloza to co innego :) ale to tylko moje takie przemyslenia
Opublikowano
a wg mnie nie :) bo to jest ingerencja w samochod :) to tak jakbys kupil nowke sztuke telefon i grzebal w niej i sie zepsuje - tracisz gwarancje bez dwoch zdan :) no chyba ze a ASO ci to zaloza to co innego :) ale to tylko moje takie przemyslenia

 

Patrząc na takie myślenie , to nie powinieneś zmieniać sam kół zimowych bo może zle przykręciłeś i dlatego zawieszenie się rozleciało :) .

 

 

Lub zadzwoń do ASO i zapytaj jak sprawa wygląda .

Opublikowano
a wg mnie nie :) bo to jest ingerencja w samochod :) to tak jakbys kupil nowke sztuke telefon i grzebal w niej i sie zepsuje - tracisz gwarancje bez dwoch zdan :) no chyba ze a ASO ci to zaloza to co innego :) ale to tylko moje takie przemyslenia

zgadzam się z tym całkowicie. Wydech ma znaczny wpływ na odprowadzanie spalin z silnika i moim zdaniem porównywanie tego do przykręcania kół to trochę przesada :) pozdrawiam.

Opublikowano
nie wiem jak wyglada sprawa gwarancji ale po co wymieniac wydech koncowy jak DPF i tak zostanie i on najwiecej bruzdzi brzy calym chipie itp. Jeśli chodzi o dzwiek to raczej na samym koncowym duzej zmiany nie osiagniesz. Po rozmowie z ludzmi od wirusow to wiecej da ci wyciecie dpf niz zmiany kosmetyczne(czytaj wydech koncowy) :)
Opublikowano

Patrząc na takie myślenie , to nie powinieneś zmieniać sam kół zimowych bo może zle przykręciłeś i dlatego zawieszenie się rozleciało :) .

.

 

no to troche mnie obraziles w tym momencie Kamilu :)

Kuba napisz pozniej co ci w ASO powiedzieli bo az jestem ciekaw :)

Opublikowano

domi_07 co do odprowadzania spalin to przy turbo wydech ma generalnie za zadanie odprowadzenie ich w pożądane miejsce i nie może tylko przy tym być zbyt "luźny", nie tak jak w wolnossących silnikach więc tego że coś w tym aspekcie może się pogorszyć po zastosowaniu millteka bym się nie obawiał.

 

Źle mnie też chyba zrozumieliście, zmieniając na millteka nie chce wymienić tylko tylnej puchy której notabene w 123d nie ma bo ona ma tłumik początkowy i środkowy w serii :P , ale chce zmienić wszystko od DPF w tył, tutaj macie pokazane dokładnie co chce zastąpić : http://bmwfans.info/parts/catalog/E82/Coupe/Europe/123d-N47S/LHD/N/2009/browse/exhaust_system/exhaust_system_rear/

 

DPF przez najbliższe dwa lata zostaje w aucie ze względu na gwarancję. Co do millteka to na razie chce go założyć ze względu na : wykonanie, dużo niższą wagę, lepszy dźwięk i dobrą bazę pod przyszłe usunięcie chwasta i wgranie nowego programu chyba że skuszę się wcześniej na box od acs'a bo przy ich modzie gwarancja nie odpłynie w siną dal. Na przyrost mocy samym wydechem się nie nastawiam. A i jeszcze bardzo podoba mi się końcówka z podwójnym zakończenie. Tak więc po przemyśleniu sam sobie odpowiedziałem na pytanie z 1 posta o sens zakładania przy dpf. Jedynie gwarancja pozostaje problemem. ;)

 

Ja tu się zgadzam z argumentami Kamila... Głównie dlatego że są po mojej myśli. ;) :cool2: Ale faktycznie nie ma co wróżyć z fusów, podjadę do BP zrobię zdjęcia przedniej, i środkowej puchy i zawiozę do BMW z zapytaniem czy wymieniając te elementy stracę gwarancję. Jak tylko będę wiedział coś w temacie to tu napiszę.

Opublikowano
Jeśli chodzi o dzwiek to raczej na samym koncowym duzej zmiany nie osiagniesz. Po rozmowie z ludzmi od wirusow to wiecej da ci wyciecie dpf niz zmiany kosmetyczne(czytaj wydech koncowy) :)

 

Dpf, Dpf-em, ale wydech końcowy też swoje robi :

 

 

Na seryjnym wydechu wycinając Dpf napewno nie osiągniesz takiego dzwięku, Miltek bardzo dobry wybór :)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Na seryjnym wydechu wycinając Dpf napewno nie osiągniesz takiego dzwięku, Miltek bardzo dobry wybór :)

 

 

hehehe no ja o tym wiem ale po rozmowie z tunerami bez wyciecia DPF nawet z najbardziej wypasionym wydechem wiecej mocy nie wyciagniesz. Jesli chodzi o dzwiek to faktycznie bajka jak na diesla 2.0. :D

 

Alr to zabieg w tym momecie czystko kosmetyczny ale jak autor pisze ze to tylko przejsciowe i w dalszych planach ma wyciecie DPF inwestycja calkiem sluszna. :) tez bym chcial taki dzwiek ale niech ktos to najpier przetestuje bo mialem doczynienia kiedys z zabawa w mody wydechu i na dluzsza mete to dosc mocno denerwowalo (na dlugich trasach bylo za glosno w autku ale wydech wydechowi nie rowny)..

 

A wiec czekam na dalsze relacje z przerobki jesli do takiej dojdzie.

 

Może koleżanka Anna coś wymyśli bo coś kiedyś o tym wspominała :D

Opublikowano
hehehe no ja o tym wiem ale po rozmowie z tunerami bez wyciecia DPF nawet z najbardziej wypasionym wydechem wiecej mocy nie wyciagniesz

 

To fakt, mam MG przelotowy i nic nie dał, dlatego wycinam DPF :)

 

tez bym chcial taki dzwiek ale niech ktos to najpier przetestuje bo mialem doczynienia kiedys z zabawa w mody wydechu i na dluzsza mete to dosc mocno denerwowalo (na dlugich trasach bylo za glosno w autku ale wydech wydechowi nie rowny)

 

To już indywidualna sprawa każdego, dla jednego będzie za cicho, a drugiemu będzie przeszkadzać, więc każdy powinnien sam podjąć decyzje co chce, bo póżniej może być różnie :)

 

Może koleżanka Anna coś wymyśli bo coś kiedyś o tym wspominała :D

 

Z tego co mi się obiło o uszy, to też chce zakładać MG.

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
ogladalem ten wydech na zywo w Best Performance calkiem calkiem wyglada (koncowki - nie wiem czy nie zostana Ultera :D ) co do wydechu wykonanie spox ale ciekawe jak bedzie to brzmiec przy 123d. Jesli bedzie spox moze tez sobie zaloze. :D
Opublikowano
Dziś dostałem od BMW odpowiedź mailową w sprawie wyżej wspomnianego wydechu który czeka na czyjeś 123d w Best performance. Nie wiem czy tyczy się to każdego firmowego wydechu ale akurat ten spełnia normy producenta, i zastępuje tłumik przedni i środkowy bez ingerencji w zaczepy, mocowania czy dpf więc jego założenie nie wiąże się z utratą gwarancji pod warunkiem założenia w ASO. Ja go zabieram z BP w okolicach czerwca jak nawinę te 10tyś km i dobrze dotrę auto. No chyba że ktoś wcześniej kupi, to chętnie wcześniej też posłucham serii na Millteku. ;)
Opublikowano
Dobrze mi się wydawało , teoretycznie taka wymiana chyba nigdzie nie będzie zaznaczona gdy będziesz wykonywał przegląd przy np. 30 tys km , więc ja bym montował nawet sam :) . Ale szkoda za kilka złotych stracić gwarancję i lepiej to niech oni montują :)
Opublikowano
Szkoda, że do przedlifowego nie podchodzi ten Milltek :( Dzwięk boski jak na diesla.

 

nie pasuje do przedliftowego?

a nie wiecie czy jest cos podobnego do 120d z 2005r?

 

chodzi mi o dzwiek - nie o wyglad koncowki, czy moc...

znacie cos podobnego innych firm?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
A dlaczego ma nie pasować? Przecież układ wydechowy jest praktycznie taki sam O-O

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
A dlaczego ma nie pasować? Przecież układ wydechowy jest praktycznie taki sam O-O

 

A może dlatego że nie jest taki sam. Przedliftowe ma silnik M47N2 a poliftowe N47. Numery oryginalnych w ETK też się różnią. Jednak z tego co pamiętam chyba eisenmann miał wydech dla 120d ale nie pamiętam czy też do przedliftowych e81/87.

 

A wracając do tematu wydechu do E82 z N47S lub jak kto woli N47D20D pojawił się problem. Wydech millteka dedykowany jest dla modeli E81,87. Dziś sprawdziłem w ETK czy fabryczny wydech jest inny dla E81/87 i E82/88 i okazało się że tak. Są innej długości. :mad2: Nie wiem jak ma się to do montażu dziś napisałem maila do millteka i czekam. Np wg SKN'a katalogu na ich stronie de lista aplikacyjne obejmuje wszystkie jedynki tym samym układem, zobaczymy co odpisze producent. Nie chce kupić nowego układu i od razu rzeźbić w gównie więc mam nadzieję że jednak podejdzie bez problemu do Coupe.

Opublikowano

Szkoda że milltek nie przewidział opcji fabrycznej do E82/88. Chociaż wczoraj po długich poszukiwaniach znalazłem na 1addicts E82 ze Szwecji z założonym milltekiem. Generalnie nie trzeba aż tak bardzo kombinowac wg autora. Kształt tylnej części końcowej jest taki sam, różnica jest tylko w długości ostatniego prostego odcinka z "końcówką". Wg zdjęcia ze strony wystarczy dospawać ok 4" łącznik. Tu wklejam podglądowo link: http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?s=10cbb82b1cfee760e10a9b04b28d77c2&t=387117&page=2

Generalnie to mam parcie na tego millteka straszne więc może jednak tak od razu nie przekreślam tej modyfikacji. ;) W ten albo następny weekend pojadę i przymierzę sobie tą końcową część. Jeżeli cały wydech będzie idealnie pasował kształtem a różnica faktycznie jest tylko w ostatniej prostej sekcji to i tak się skuszę. Zwłaszcza że po odcięciu dwururki założę oryginalną czarną pojedynczą końcówkę. Chyba że tak jak piszesz matti różnica leży w kształcie wcześniejszych partii układu, wtedy odpuszczam bo jak pisałem wcześniej nie chce drutować. Ciekawe jest też to że BMW przewidziało dla tego silnika tłumik przedni i środkowy, a w zestawie millteka jest tylko środkowy.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

słyszał ktoś może jak to chodzi?

 

koniecznie chce zmienic dzwiek mojej jedyneczki, ale nie chce tez kupowac w ciemno,

moze ktoś ma taki tlumik?

 

nie chodzi mi o osiagi - przedewszystkim o dzwiek

 

http://allegro.pl/tlumik-wydech-tuning-bmw-1-e87-e81-118d-120d-remus-i1629837673.html

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.