Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Raczej powinno być prawe , bo jest wtedy dociążane i bardziej słyszalne , lecz ja miałem podobny problem i zmieniłem obydwa , bo okazało się , że obydwa już były do wymiany .

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano

Raczej lewe. jak miałem lagune to przy skręcie w lewo było cicho przy skręcie w prawo chuczało a łożysko padnięte było z prawej strony więc analogicznie u Ciebie powinno tak samo :lol:

zobacz czy masz luz na kole..no i jak wymieniasz to też lepie byłoby obydwa na raz bo nie ma się co bawić..

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Posadź kogoś z tyłu kto nie myli lewej strony z prawą i po przejażdżce powinien wiedzieć która to strona.
Opublikowano
wiecie tu trzeba sie troche pomeczyc zeby lozysko wyciagnac wiec musze byc pewny ktore. jak mialem passata b3 to tam nie bylo problemu z lozyskami kolo sie sie odkrecalo,dekielek powazylo sie,zawleczke wyciagamy i odrecamy srobe (chyba nawet na klucz 22) i lozysko:) a tu zabardzo nie wiem jak sie do tego zabrac. wiem ze napewno na prese trzeba z tym jechac. jak mozecie to krok po kroku mi napiszcie co i jak:)
Opublikowano
musze jeszcze dodac ze to chyba prawe bo tam glosniej slychac w zakrecie w lewa strone! wczoraj klocki wymienialem i na tej stronie byly blachy normalnie i chyba w swoim zywocie autka nie wymieniane (ciezko bylo odkrecic i wogole,jestem 2 wlascicielem bunia kupiona od emeryta) a lewa strona klocki w dobrym stanie nawet i dalo sie latwo odkrecic. przed wymiana klockow bylo cos slychac ale nie tak jak teraz. myslalem ze klocki hasuja. moze tak byc??? dodam ze tarcze maja duzy prog i nadaja sie juz do wymiany.
Opublikowano

założę się że nie sprawdziłeś czy któreś koło ma luz na łożysku. Był by wyraźnie wyczuwalny. Poza tym, dźwięk huczenia łożyska wyraźnie się różni od dźwięku darcia blachami o tarczę. Moim zdaniem masz problem z hamulcami. Tłoczek się nie cofa i drze klockami o tarczę. Musisz przejechać parę ładnych kilometrów na nowych klockach żeby się ułożyły do zjechanej tarczy.

 

Jeżeli było by to łożysko koło miało by luz (w górze na podnośniku) - do siebie i od siebie i prawo - lewo. Poza tym podczas obracania kołem trzymając je rękami powinno być wyczuwalne coś w rodzaju "chrupania"

Opublikowano
wlasnie patrzalem czy nie ma luzów! zero luzu po jednej i po drugiej stronie. wlasnie po jedniej stronie klocki wydaje mi sie ze w ogole nie ruszaly sie a po drugiej dawno sie wykonczyly. niby po wymianie klockow dzwiek sie zmienil (nasilil) ale wszystko dokladnie wyczyscilem oprocz tloczka. nie puszczal nigdzie plynu to pomyslalem ze dobry jest a on przeciez w srodku moze byc zapieczony prawda????
Opublikowano

Dokładnie , najlepiej wywal klocki i niech ktoś depnie po heblu , a Ty obserwuj czy się rusza

 

Pozdro

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano
jednak sie okazalo ze to wina ukladu hamulcowego. tloczek w ogole nie dziala. lepiej kupic uszczelniacze i samemu to zrobic czy kupic nowy zacisk?

Po co nowy? Ze szrotu kup ;} Ja kupiłem za 40 zł i działa elegancko ;)

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.