Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam takie pytanie otuz, przy jeździe około 90km/h na łuku w prawą strone i skrętach w prawo słychać dziwne buczenie z przodu, tak jakby łożysko. Przy jeździe na wprost też troche słychac takie dziwne buczenie tylko delikatniej. Dodatkowo przy hamowaniu z większej prędkości troszeczke drga kierownica. Koła raczej nie bo byy wyważąne i opony też w miare. Dodam również, że wcześniej zaczeło mi sie dziać coś takiego, że abs raz sie zapalał a raz nie, przeważnie jak sie wpadlo w jakąś dziure to sie zapalał. Czasem np gdy przejechałem do tyłu kilka metrów dość szybko to po ponownym uruchomieniu kontrolki gasły. Teraz moje pytanie czy to może być łożysko, jak tak to które byści podejżewali. Ja obstawiam na prawy przód.

Opublikowano

Przy skrecie w prawo znacznie bardziej obciazone jest lozysko lewe..

Byles w stacji diagnostycznej? Lozysko bez wiekszych problemow idzie sprawdzic

Opublikowano
Na stacji nie byłem. Na razie myśle podnieśc go na lewarku i posprawdząć luzy na kole, może to co nieco mi wyjaśni.
Opublikowano

Ja w takich sytuacjach zalecam zawsze to samo: zanim się dobierzesz do łożysk/piast sprawdź dobrze opony. One mogą wyglądać dobrze ale wystarczy, że będą wyząbkowane i będą Ci tak huczeć jakbyś w ogóle łożysk nie miał. W zakrętach także będą głośniejsze a na prostych cichsze. Musisz sprawdzić oponę - przejedź powoli ręką po bieżniku opony, zwłaszcza przy jego bokach. Jeśli pod ręką czujesz takie jakby delikatne falowanie bieżnika tzn, że opona jest wyząbkowana i to prawdopodobnie ona tak huczy. Możesz dla pewności jeszcze założyć jakiś inny komplet kół/opon, które wiesz, że są na bank dobre. Jeśli na nich też będzie huczeć to wtedy zabieraj się za łożyska/piasty.

Pzdr.

Opublikowano
No właśnie niedługo będe zakładał nowy nabytek, mianowicie letnie osiemnastki i może wtedy zobacze luzy na łożyskacy i polatam na tamtych kołach i zobacze, niemniej jednak obstawiam łożysko bo mam też problem z absem i trakcją więc raczej coś sie gdzieś krzaczy.
Opublikowano

Proponuje rowniez sprawdzic poziom plynu do wspomagania :idea:

To tez zaczyna dziwnie wyc przy skrecie w prawo (pierwszy objaw - przerabialem to u siebie) a tez lozysko podejrzewalem

Tyle ze u mnie to bylo bardziej slychac przy szybkich nawrotach na malych szybkosciach.

Sprawdzic nic nie kosztuje.... :wink:

Opublikowano
Spoko, ale płyn już sprawdzałem wcześniej. Napewno to nie pompa wspomagania bo przerabiałem to już w poprzedniej beemce. Niemniej jednak dzięki za zainteresowanie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.