Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam serdecznie w nadchodzaczch dniach zamierzam wymienic lozysko w e39 1998 tyl strona kierowcy i teraz pytanie jakie lozysko kupic te co jest aktualnie ma jak by wyzlobienia na izolacji a w sklepach i w internecia wszystkie lozyska maja plaska izolacje.Czy ktos potrafilby wyjasnic mi roznice pomiedzy nimi.Dzieki
Opublikowano
ja sam mam ten problem w mojej e36 .Jak wymieniać to obydwa bo jedno to bezsensu podobnie jak z tarczami cz amortyzatorami .Co do łożyska to wymontuj i sprawdź wymiary bo też nie wiem czy masz z tyłu bębny czy tarcze wtedy się różnią wielkością. Najlepiej podejdź do sklepu motoryzacyjnego on tobie dobierze rocznikiem oraz silnikiem i typem auta :) .Zaopatrz się w ściągacz do łożysk(koszt w makro 25 zł) bo będziesz musiał wyciągnąć go z wahacza o ile masz tarce z tyłu przy bębnach nie ma tyle problemów oraz wciśnięciem nowego łożyska (prasa hydrauliczna) ja tam sobie poradziłem lewarkiem ;D
Opublikowano

Wlasnie w tym problem ze mechanior powiedzial ze z tych wypustek cujnik abs czyta informacje jak i predkosciomierz i ekonomierz ale niestety nie moge nigdzie znalezc lozyska z takimi kreseczkami na czarnej izolacji lozyska wszystko co moge znalezc to plaska izolacja rozniaca sie tylko kolorem - pomaranczowa lub czarna ale niestety nie potrafie tego nigdzi znalezc.

a pod linkami dokladniej o co mi chodzi.

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E39-REAR-WHEEL-BEARING-PT-33411095652-/380282748435?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item588a9e3e13#ht_1053wt_910

trzeba powiekszyc aby zobaczyc o co mi chodzi (kreseczki na czarnej izolacji)

 

a to co mozna znalezc na rynku

http://allegro.pl/lozysko-piasta-tyl-bmw-seria-5-e39-e60-e61-mg-i1452727653.html

i to

http://allegro.pl/fag-lozysko-piasta-tyl-bmw-e39-e39-touring-i1447324116.html

 

znajomy mechanik powiedzial ze musi byc z tymi kreseczkami bo inaczej lipa.

Opublikowano
wiec skad czujnik bierze sygnal?jesli mechanik ma racje i to z tych kreseczek to dlaczego takiego lozyska nie mozna kupic :)?
Opublikowano
Ok teraz juz wiem..jak to jest zbudowane.Bardzo dziekuje tym bardziej ze oslona jest na zewnatrz a czujnik wchodzi od wewnatrz :)
Opublikowano
sądze że mechanik się myli, mi te kreseczki wyglądają jak smar wyrzucony z łożyska siłą odśrodkową

a wogule czujnik brał by "informacje" z gumowych kreseczek a dodatkowo ta "guma" się nie kręci tylko środek łożyska...

 

Co Ty człowieku tu za bzdury wypisujesz i mącisz chłopakowi w głowie :cool2: , jakim cudem smar może wylatywać z łożyska jakby tak było to po przejechaniu paru kilometrów to łożysko do wyrzucenia by się nadawało, a mechanik miał rację z "kreseczkami".

Opublikowano
Co Ty człowieku tu za bzdury wypisujesz i mącisz chłopakowi w głowie , jakim cudem smar może wylatywać z łożyska jakby tak było to po przejechaniu paru kilometrów to łożysko do wyrzucenia by się nadawało, a mechanik miał rację z "kreseczkami".

Pytanie brzmi... jesli te kreseczki faktycznie maja zwiazek z abs dlaczego nie moge go nigdzie dostac?pozatym na foto zalaczonym wyzej jest dokladnie takie same lozysko jakie ja posiadam i wnioskujac z wypowiedzi kolego ktorego zacytowalem wyzej wynika ze w aucie z foto tez jest problem z abs?

Opublikowano
ale te łożysko nie miało paru kilometrów

niewiem czy tam kiedykolwiek tam zaglądałeś ale czujnik jest skierowany pod innym kątem i w pewnej odległości od tego łożyska

 

Napewno więcej razy jak Ty tam zaglądałem i nie będę z Tobą polemizował bo nawet nie rozumiesz co ja napisałem :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.