Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam bmw e39 535i V8 i właśnie coś się słabo zbiera z dolnych obrotów, a gdy juz się wkręci to zapierdziela dobrze.

Gdy odpalę auto to przez jakieś 3 min wkręca sie dobrze

i trzyma jakies 700 obrotów(ze 2 mm nad pierwszą cienka kreska) na biegu jałowym, a po krótkiej chwili obroty spadaja na 400-500 czyli na tą pierwszą cienką kreske i już jest lipa . Miałem padnieta pompe powietrza no i ja wymieniłem.. po przejechaniu 80 km problem wrócił ponownie.. Może to coś z przepustnicą?? Pomóżcie proszę bo już sam nie wiem.. :(

Opublikowano
Może być że silniczek krokowy niedomaga, w bęzyhiakach dosyć często,wykręć i przeczyść albo wymień jak nie dobry.znajdziesz go pod przepustnicą.Jeszcze pompe paliwa i filter bym sprawdził.
Opublikowano

Ja bym też przepustnicę przeczyścił, miałem podobny przypadek, że ten ruchomy element przepustnicy, który reguluje światło przepływu powietrza był strasznie zasyfiony i oblepiony brudem, to samo ścianki przepustnicy i mimo, jak odpalałem auto i chwilę chodziło jakby na ssaniu to trzymało 800-900obrotów, po chwili ssanie się wyłączało i obroty spadały właśnie do 500-600obrotów, a to dlatego, że na biegu jałowym prześwit w przepustnicy między ściankami a tym ruchomym elementem jest b.mały, a jak dodatkowo syf jeszcze zmniejszył troszeczkę ten prześwit to obroty spadały.

Wyczyścić nie zaszkodzi. Filtr paliwa też do wymiany chyba, że był niedawno wymieniony, sprawdź też filtr powietrza, jak jest zasyfiony to przy niskich obrotach silnik nie ma siły zassać przez niego właściwej ilości powietrza, możesz to sprawdzić wyjmując filtr i odpalając auto (broń boże tak jeździć :mad2: ).

No i słynny krokowiec, który lubi uprzykrzać życie.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Opublikowano

Przepustnica była czyszczona, filtr powietrza i paliwowy były wymienione..Przepływomierz sprawny! Jeśli chodzi o ten silniczek krokowy to nie wiem czy jest sprawny w 100 %.

A może mieć to związek z tą pompom powietrza która znajduje sie z prawej strony pod nadkolem..??? Ona jest dodatkowym nadmuchem powietrza i załącza sie przy odpaleniu auta i czasami na postoju. Słyszeliście cos moze na temat tej pompy. Nie wiem czy ona u mnie działa prawidłowo..

Opublikowano
Nie wiem o co chodzi z tą pompą powietrza ale pierwsze słyszę o czymś takim.Może pomyliłeś się z elektryczną pompką wody,która znajduje się na lewej części komory silnika (tej od kierowcy).Ona się czasem załącza.
niema nic lepszego niż BAWARKA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.