Skocz do zawartości

[E32] -ELEKTRYCZNA REGULACJA KIEROWNICY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie kolegów z BMW Klub Polska i nie tylko.(szczególnie mocno Franka,Nikiego i RoboCopa).

Obserwóję od jakiegoś czasu to forum i mam pytanie do właścicieli BMW E34/E32 i zagożałych fanów tej marki; Czy sterowanie kierownicy w E32 lub E34 jeżeli jest elektrycznie regulowane, to działa w płaszczyźnie bliżej-dalej/wyżej-niżej czy tylko bliżej/dalej, tak jak ma to miejsce w wersji ręcznie regulowanej. Pytam, gdyż w instrukcji od E34 jest napisane, ze elektrycznie regulowana kierownica działa w dwóch płaszczyznach (bliżej dalej/wyżej-niżej) przyczym w połączeniu z elektrycznie regulowanymi fotelami, kierownica powinna ustawiać się w położeniu parkingowym po wyłączeniu zapłonu. Oglądałem dzisiaj E32 740 z '93r (Frank ty jesteś znawcą tego modelu) i elektryczna regulacja była tylko w jednej płaszczyźnie bliżej-dalej. Czyżby E34 miało lepsze wyposażenie od E32(chodzi mi o sterowanie kierownicą) ,a może są wersje jedne i drugie, a może w instrukcji od E34 jest błąd. Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji.[/b]

Opublikowano
witam :8) regulacja elektryczna była w dwóch opcjach - albo blizej -dalej albo blizej-dalej+ gora dół i to zarówno dla E34 jak i E32 . I to bez znaczenia czy w połaczeniu z el fotelami ew. z pamiecią foteli czy nie - mogla wystepowac i taka i taka. Nie ma błedu w instrukcji , jesli masz kierownice z opcją gora-dół, bedzie sie aut. ustawiac :8)
Opublikowano
Frank-dzięki za wyjaśnienie, ale w ETK kolumna kierownicza ma tylko jeden silnik, to w jaki sposób odbywa się regulacja w drugiej płaszczyźnie. A twoja ma regulację w dwóch płaszczyznach czy w jednej, bo zdaje się, że masz kierownice regulowaną elektrycznie.
Opublikowano

no zgoda , silnik jest jeden ale masz przeciez

 

SHAFT VERTICAL ADJUSTING

SHAFT LONGITUDINAL ADJUSTING

 

wszytsko pasuje :8)

 

ja mam blizej -dalej

Opublikowano
Masz rację Frank. Nie zauważyłem, że na rysunku jest tylko jeden silnik ale w opisie są podane dwie szt. Ale utwierdza mnie to w tym, że znasz się na temacie. Jeszcze raz bardzo dzięki. A czy w "real-u" widziałeś takie sterowanie w dwóch płszczyznach, a może wiesz kto z klubowiczów ma coś takiego.
Opublikowano

chyba 850i w swojej ósemce ma regulacje w dwóch płaszczyznach :wink:

a regulacje taką widzałem wiele razy w E38 , w E32 i E34 rzadko . Ale wg mnie bardziej przydatna jest jednak regulacja blizej -dalej, reszte dopasujesz wywijając fotelem :wink:

 

P.S. OStatnio naprawiłem el zagłówek fotela kierowcy i jestem z tego tytułu bardzo HAPPY :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :roll2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.