Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Od jakiegoś czasu staram się przywrócić mój silnik do stanu używalności :D.

Aktualny problem polega na tym że, jedna świeca i cewka była zalana olejem. Olej w miarę czysty złocisty:D. z tym że było go z 1.5 centa. Cała świeca była mokra, również od spodu ale to prawdopodobnie przy wykręcaniu ściekło na ... elektrodę??. Oleju nie ubywa zbytnio. Przez 12000 tyś.km z poziomu maks. do poziomu min. (mam również mały wyciek pod silnikiem). Pytanie, czy wymienia uszczelki pod dekielkiem zaworów to słuszna diagnoza czy coś jeszcze??. Czy tą zalaną cewkę wymienić na nową??. Czy wie ktoś jak wymienić te uszczelki?? ja nad silnikiem mam okablowanie gazu sekwencyjnego.

Reszta świec była tylko okopcona i leciutko brudna z oleju.

Czy powyższa usterka mogła wpłynąć na spowolnienie reakcji silnika na dodanie gazu i większe spalanie??

Prawdopodobnie mam do wymiany lambdę, ale najpierw chce te świece doprowadzić do porządku , a później pojechac na kompa.

Czy przy wymianie uszczelki trzeba zlać olej z silnika??

Pozdrawiam

Edytowane przez Bielu
Opublikowano
Ostatnio u brata wymienialismy te uszczelke pod deklem.A w zasadzie komplet uszczelek bo sa 3.U nas po sciagnieciu cewek z tymi fajkami swiec nie bylo widac!Po 7-8 cm oleju w kazdym otworze.Az sie dziwilismy ze ten silnik wogole chodzil.Wymiana jest prosta i tak jak kolega wspomnial oleju nie trzeba zlewac.
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

Czyli jak śruby będą cięzko się odkręcać to co najlepiej zrobić??:D/

Zauważyłem że z vanosa też mi się poci. Czy ta jedna uszczelka jesty tez do vanosa czy tam jest dodatkowa??.

Pozdrawiam

p.s. czy tą zalaną cewkę wymienić na nową??:D

Opublikowano

śruby się odkręcą bez obawy

wymiana uszczelki pod Vanosem to inna polka i nie ma nic wspólnego z zalaną świecą

cewki nie trzeba wymieniać tylko ewentualnie umyć tą fajkę

Opublikowano

A wiesz coś na temat wymiany uszczelki pod vanosem?? bo mi się poci :/

Coś przy elemencie 1 (obudowa vanosa) przy tej rurce z prawej strony cieknie mi olej.

Czy to wina uszczelki vanosa i od czego jest ta rurka??

 

Jakie świece będa najlepsze miałem mgk dwu elektrodowe. Czy kupić takie same czy może jedno lub czteroelektrodowe?/

czy te wystarczą??

http://allegro.pl/ngk-bkr6ek-swieca-swiece-zaplonowe-mercedes-i1481353446.html

 

Czy lepiej zainwestowac w te:

 

http://allegro.pl/ngk-bkr7eix-swiece-irydowe-najlepsze-do-lpg-i1458538732.html

Opublikowano
Jeśli Ci cieknie na tym plastykowy elemencie, to musisz wymienić uszczelkę, mi też ciekło w tym miejscu, cały ten plastyk się wyjmuje i jest tam okrągła uszczelka, po wymianie jest ok.
tel. 514.99.46.99
Opublikowano

Witam.

Mój błąd jeśli chodzi o zdjęcie ( nie ten silnik)

Poniżej jest prawidłowe :). Epicentrum wycieku jest przy rurce(wlotowej/wylotowej czegoś :D)

http://img13.imageshack.us/i/53603976.png/

Co do uszczelki :)

Mógłbyś rzucić jakiegoś linka aukcji z allegro z taką uszczelką??.

Pozdrawiam dzięki za odp.

Opublikowano

Witam.

Ostatnie może głupie pytanie, ale,

Czy ja napewno mam vanosa :D:D (silnik jak na zdjęciu w poście wyżej)

Raz slyszalem że tak raz że nie.

Poza tym to silnikM50TUB20 ??

Pozdrawiam

Opublikowano

Czyli tą odmę trzeba wymienić jak kolega wyżej pisał??

Czy można ją jakoś przeczyścić??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.