Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak jak napisał BondE87, do usunięcia rys zastosuj Ultimate Compound lub SwirlX lub Scratchx z oferty Meguiar's. Napracujesz się przy tym niemiłosiernie jeżeli chcesz to robić ręcznie, dlatego, jeżeli nie masz ochoty żeby odpadły Ci ręce po kuracji lakieru zastosuje środek marki AutoGlym SRP. Wypełnia wszystkie rysy-lakier wygląda jak świeżo po korekcie. Jest to jednak detailing na skróty ale nie tak czasochłonny. Na SRP będziesz musiała nałożyć jeszcze wosk (nie polecę żadnego bo nie wiem ile chcesz na niego przeznaczyć, SRP kosztuje około 60 zł).

 

Jeżeli chcesz przeprowadzić korektę lakieru w porzadnym zakładzie musisz liczyć się z wydatkiem od 1500zł w górę, jeżeli chcesz, żeby zrobione to było profesjonalnie na dobrych pastach poleskich(3M. Menzerna). Profesjonalny zakład zdejmie ci 5-7 mikronów z lakieru bezbarwnego, partacz ze swoją usługą za 300-400 zł zdejmie z lakieru kilka razy więcej mikronów.

 

ŁukaszJ - dzięki!! :cool2: :cool2: :cool2:

 

właśnie nie chciałabym "zdejmować mikronów", stąd moje obiekcje.

 

czy środek AutoGlym SRP też zmniejsza warstwę lakieru czy tylko go pogrubia przez jakąś warstwę, którą nałożę? czasochłonność i ciężka praca to pewien problem choć nie wykluczam jakiegoś "kolektywnego" zajęcia się autem późniejszą-cieplejszą wiosną przy sprzyjającym weekendzie:)

 

co do tego środka - dałam przykładowy, faktycznie bez specjalnego przekonania o jego cudownych właściwosciach :8)

Opublikowano
czy środek AutoGlym SRP też zmniejsza warstwę lakieru czy tylko go pogrubia przez jakąś warstwę, którą nałożę? czasochłonność i ciężka praca to pewien problem choć nie wykluczam jakiegoś "kolektywnego" zajęcia się autem późniejszą-cieplejszą wiosną przy sprzyjającym weekendzie:)

 

co do tego środka - dałam przykładowy, faktycznie bez specjalnego przekonania o jego cudownych właściwosciach :8)

SRP nie zmniejsza warstwy lakieru, jest to "zapychacz" wszelkich rys i defektów, uzupelnia wszystko to co przy korekcie mechanicznej musielibyśmy zdjąć z lakieru bezbarwnego. SRP jest zupełnie bezinwazyjny-w żaden sposób nie zmniejsza warstwy lakieru. W zależności od stanu lakieru potrzebne jest nałożenie od jednej do 3-4 warstw SRP i zabezpieczenia go woskiem.

 

Dla zademonstrowania nieprzekonanym działania SRP wrzucam link z forum na ktorym ludzie z całego świata pokazują pod publiczny osąd i ocenę swoje realizacje opisując czego i jak używali. Nie jest to w żadnym stopniu kryptoreklama produktu przez producenta. Osobiście nie jestem fanem SRp ale tak jak napisalem jeżeli ktoś nie ma możliwości czy nie chce dbać o auto w sposob ponadnormatywny jest to idealny preparat do "odnowienia" lakieru przy minimalnym wysiłku. Pozdrawiam :D

 

http://detailingworld.com/forum/showthread.php?t=77025

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.