Skocz do zawartości

porada!! silnik, olej, co myslicie??!?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jestem nowy na forum, wczesniiej nie musialem sie logowac i pytac bo tematy byly, niestety teraz potrzebuje porady co robic!!

 

pol roku temu kupilem tania i piekna 520i z 97 roku przebieg jakies 105500 tys mil wyglada tak:

 

http://cars.donedeal.ie/for-sale/cars/1897888 (sprzedac za te cene jeszcze sie nie udalo)

 

pierwsza wycieczka ((400km)) i problem;;; cylinder nie pracuje ;; naprawa,, ZAWORY, uszczelniacze, swiece, nowy olej 10w40 filtry itp bla bla bla

 

kolejne kilometry ok.300 az tu nagle NIEEEE biale chmury dymu i okazalo sie ze bierze olej (niby standart w bmw:(((() ale na jakies 3300 km 10litrow dolewki to troche za duzo???? co myslicie:(

tydzien temu zmiana oleju na 15w40 plus preparat STOP SMOKE i dalej biale chmury i smierdzi olejem

 

co myslicie??? prosba o odpowiedz

 

dzieki

 

 

.

Opublikowano
Biały dym to przepalanie płynu chłodniczego, a nie oleju. Olej zostawia niebieskawy kolor.. Masz padniętą uszczelkę pod głowicą, albo głowice. A olej może iść do płynu chłodzącego. Gdyby tyle oleju jadł to zostawiał byś ostro niebieską osłone dymną :mrgreen:
Opublikowano

i wlasnie tu jest problem:)((

plynu chlodniczego nie ubywa a dym jest bialy....

 

dokladniej dym pojawia sie tylko przy rozgrzanym silniku i po ponownym odpaleniu.

slyszalem ze jezeli pierscienie by byly zajechane to przy redukcji np. pod gore tez by bylo niebiesko a nie jest. jest bialo na postoju

Opublikowano

jesli plynu nie ubywa to moze ten plyn co sie wypala zastepuje olej i nie zauwazasz braku plynu tylko oleju zobacz jak wyglada plyn maziowato czy taka bawarka ;)

olej to niebieskawy dym i koloru nie zmienisz no chyba ze niewiem co masz za plyn lub olej z drugiej strony po dolaniu 10 l oleju juz w ukladzie chlodzenia mial bys zamiat plynu prawie sam olej to to bys chyba zauwazyl

Ci co piją są dla mnie niczym ...................NICZYM PRZYJACIELE !!!!!!!!!!!!!

http://img844.imageshack.us/img844/2876/forumkr.jpg

Opublikowano
Jeśli ubywa oleju to albo masz go w układzie chłodniczym, albo go gubisz bo masz wyciek. Musisz pod osłoną silnika zobczyć czy nie jest w oleju dopiero po rozkręceniu jej. Albo palisz olej. Przecież tyle oleju nie może od tak sobie wyparować czy zniknąć.. musisz te 3 rzeczy sprawdzić.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pierścienie olejowe lub głowica.Przy spalaniu płynu będzie bardziej biała para niż dym,a przy oleju i to jeszcze w takich ilościach będzie właśnie biało-niebieski gryzący dym.Stawiam na to że spi......li remont głowicy skoro wcześniej tego nie było(chociaż to tylko 400km).Jedź z reklamacją,a jak się nie uda to poszukaj może drugiego silnika,będzie szybciej i taniej.

A tak w ogóle to gratuluje zakupu.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

masz tu racje, glowica jest w zasadzie dobra ale pierscienie olejowe poszly a nie wiadomo czy tylko bo to za duzo oleju z tego co mowia mechanicy (bla bla bla)

 

czyli alboo gruby remont albo nowy silnik :mad2: :mad2: :mad2:

dzikuje za gratulacje :duh:

 

silnik taniej wyjdzie i nawet lepiej bo mozna mocniejszy wstawic i tu pytannie jaki bedzie lepszy

tak krotko jesli mozna

525i z 1995r

328i nie wiem z ktorego roku ale przebieg ma podejrzany 65000mil troche malo?!

 

pod 2,5l jakas gwarancja ma byc i tanszy jest co myslicie? i czy pasuja do tego co posiadam, moc podobna a podobno te z przed 96roku trwalsze sa

dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.