Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tryb awaryjny prawdopodobnie - podłącz pod kompa, wejdź w moduł DDE i zobacz jakie są błędy

 

czy na jałowych jest to samo?

Opublikowano
ja tez tak mam.... tzn juz jest troche lepiej po wymianie zaworu erg od turbo puchy vacum i przewodow, silnik nie ma doladowania turbina i sie nie kreci do 5rpm. polecam sprawdzenie szczelnosci w ukladzie podcisnienia, ew cos z czujnikiem na szynie cr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.