Skocz do zawartości

E-30 2.5 wysokie obroty na postoju i podczas jazdy(na gazie)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam ! Ze względu ze jestem nowym urzytkownikiem forum jak i bmw prosze o nie karcenie za jakie kolwiek bledy :) problem wygląda następująco. e-30tka 2.5 benzyna gaz. zaczelo sie od rozwalonej przeplyki. auto jezdzilo na gazie bez przeplyomierza przez pewien czas , potem po zalozeniu przeplywki zaczely wariowac obroty same wskakiwac na wysokie na benzynie i na gazie. po wymianie krokowego to samo. znalazlem odpiete jedno podcisnienie ale po podpieciu bylo jeszcze gorzej. przy odpietym krokowym obroty wariowaly ale nie wkrecala sie wysoko sama. stwierdzilem ze wymiana krokowego zalatwi sprawe ale niestety nie. stwierdzilem ze oszukam kompa i podpiolem krokowy i go zaslepilem , wtedy przy zimnym silniku musialem sobie pomagac lewa noga hamujac a prawa utrzymywac gaz zeby nie zgasla. stwierdzilem ze nie bede sie meczyl tak caly czas wiec odkleilem krokowy i sprawa wyglada tak. na benzynie stoi na nawet normalnych obrotach ale dziwnie chodzi jakby nie na wszystkie garki a na gazie utrzymuje okolo 1500-1800 obr. prosze o pomomoc bo juz szukalem wszedzie. odrazu mowie ze probowalem juz ustawiac przepustnice i jedyne co mi teraz przychodzi do glowy to reset kompa i regulacja gazu . Pomocy !! pzdr i z góry dzieki za wyrozumiałośc !!

 

 

 

przeplywomierz sprawny, krokowy sprawny, kopułka palec kable i swiece wymienione problem trwa...

Edytowane przez EdekCK
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na dzień dobry zmien tytuł wątku. Wedle regulaminu który zaakceptowałeś (by zaakceptować raczej wypada go przeczytać). Zakładam że przepływka jest dobra i sprawna a nie ta stara rozwalona. Jak tak to szukaj koniecznie lewego powietrza. Skoro strzał gazu rozwalił przepływkę to mógł uszkodzić jakieś gumy w dolocie lub podcisnieniu. Oczywiście strzał gazu jest wywołany przez niesprawną instalację zapłonową wiec, to co powtarzanne na tym forum bez końca (też starczy poszukać) to: kopułka, palec, przewody, świece zapłonowe. To musi być na 100 procent sprawne. Posprawdzaj to wszystko i wymień co ew. trzeba. i daj znać. A jak nie chcesz wymieniać i dawać kasy to se odpuść od razu. Nikt ci nie powie co jest niesprawne w aucie. Masz gaz, pewnie I generacji. Wyrzucasz przepływomierze więc wiesz... zawsze się odbije.
Opublikowano
hehe,u mnie bylo podobnie niby silnik pracowal na wszystkie na benzynie a na gazie tylko na 3 ,problem sie rozwiazal jak zalozylem przeplywke od benzyniaka bez gazu. Nie licz na to ze przeplywomierz bedzie na 100 dobry, silniczek krokowy musi byc ,co prawda to prawda u mnie tez wyl silnik w granicah 4tys obr na oby dwoch paliwach, na przepustnicy zmiejszylem obr , chyba ze tobie sie gdzies linka zaciela albo zacina przy przepustnicy ten mechanizm. Komp wyeliminuje uszk przeplywke ale bedziesz biedniejszy od 50 -100zl, chyba ze masz dobrego kolege,ja sam do tego doszedlem,wymienilem swiecie przemylem kable wyregulowalem gaz po swojemu i nie ma mowy o strzalalach,ale wiadomo wszystko jest do czasu,bo takie uroki sa instalacji I czy II generacji.Jakby to ktos napisal gaz jest do kuchenki :mrgreen:
fajne autko, tylko maly silnik")

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.