Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy możliwe że przyczyną falowania obrotów jest brak katalizatora?? Wczoraj dojrzałem że ktoś go poprostuuu wyciął i w to miejsce wspawano dwie zwykłe rurki..., Wogóle czy to bardzo źle że nie ma tego katalizatora???
Opublikowano
Możliwe, pytanie tylko gdzie masz sondę. Jeśli była za katem to może czytać złe wartości i może falować, jeśli jest przed katem to raczej nie ma to wpływu. Teoretyzuję ale tak mi się wydaje, nie mam 100% pewności że tak jest...

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999768810_1.gif

Pozdrawiam

Opublikowano

Na pewno kolego to nie jest wina katalizatora, a sonde masz na 100% przed katalizatorem, także nie może to w żaden sposób wpływać na jej działanie. Chyba, że ktoś z rozpędu wycinając katalizator wyrzucił sondę :mrgreen: , ale to mało prawdopodobne...

Zacznij od odłączenia kostki na przepływomierzu. Jeśli to pomoże to znaczy, że masz przepływomierz zepsuty. Jeśli nie będzie poprawy to przeczyść silniczek krokowy i powinno być OK. Ja u siebie w każdej becie odrazu po zakupie je wycinam :lol:

Jeśli to nie pomoże to pisz i pomyślimy dalej.

 

Ps. Chętnie bym odkupił taki katalizator :norty:

Opublikowano
Wogóle czy to bardzo źle że nie ma tego katalizatora???

 

Na temat katalizatorów wiem praktycznie wszystko i powiem Ci tylko tyle, że katalizator który był u Ciebie spełnia swoją normę oczyszczania spalin do 150 000km, póżniej może tylko zaszkodzić, a pożytek z niego przy przebiegu powyżej 150 000km jest znikomy.

A tak jak go nie masz to Ci się chociaż nie zapcha i nie będziesz miał problemów. Z drugiej strony to ktoś Cie wyprzedził i straciłeś kilka ładnych stów :lol:

Opublikowano
Na pewno kolego to nie jest wina katalizatora, a sonde masz na 100% przed katalizatorem, także nie może to w żaden sposób wpływać na jej działanie. Chyba, że ktoś z rozpędu wycinając katalizator wyrzucił sondę :mrgreen: , ale to mało prawdopodobne...

Zacznij od odłączenia kostki na przepływomierzu. Jeśli to pomoże to znaczy, że masz przepływomierz zepsuty. Jeśli nie będzie poprawy to przeczyść silniczek krokowy i powinno być OK. Ja u siebie w każdej becie odrazu po zakupie je wycinam :lol:

Jeśli to nie pomoże to pisz i pomyślimy dalej.

 

Ps. Chętnie bym odkupił taki katalizator :norty:

 

 

Odpiąłem kostkę na przepływomierzu i wsumie to nie ma żadnej róznicy tylkoo jak już sie oborty uspokoją to tak jakby trochę wyżej się trzymały, i tak apropooo to falują jak się trochę rozgrzejee... Aham i po zgaszeniu silnika słychać cykanie z przepływki

 

 

Aham i jeszcze czasem jak wciskam gaz to tak jakby nie reagowal i muliii troche autooo ale to występuje bardzo rzadkoo, chociaz jak to się dzieje to silnik gasnie i nie trzyma wolnych obrotów, jak go trzy razy zakręce tak do 3tys to na chwile sie uspokaja

Opublikowano

A silniczek krokowy czyściłeś???

O filtr paliwa i powietrza nie pytam, bo mam nadzieję że były zmieniane??? Jeśli nie to warto na to zwrócić uwagę....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.