Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu nie działa mi hydrauliczne podnoszenie i opuszczanie klapy bagażnika, kiedyś działało i z czasem przestało...

 

Z tego co sprawdzałem, to

poziom oleju jest mniej więcej 3/4 tej białej bańki (do takiego poziomu uzupełniłem )

bezpiecznik ten 40 amper jest OK, po wyjęciu i włożeniu bezpiecznika na chwile ok. 1 sek włancza się pompa

prąd do sterownika dochodzi....

Jednak na wtyczce do silniczka mam 12 volt , tzn jeśli czarny kabel miernika podłącze do masy samochodu, a czerwony włożę do wtyczki to mam 12 volt na obydwóch kablach dochodzących do pompy, jeśli mierze napięcie tylko na tej wtyczce to pokazuje 0, nie ma znaczenia czy nacisnę przyciska zamykania, czy otwierania, napięcie cały czas jest takie samo.Chyba że sterowanie tym silnikiem polega na zwarciu do masy przez sterownik, wtedy mogło by tam byc te 12 volt na obydwóch klablach :).

 

Jak podłącze pod pompę 12 v prost z aku to pompa pompuje , po zmianie biegunów pompuje w 2 stronę.

Jednak jak bym nie kombinował to nie chce mi to działać po naciśnięciu przycisku na klapie bagażnika , czy w przycisku w środku samochodu, pompa poprostu w ogóle się nie uruchamia, nawet nic nie cyknie :/

 

Zna ktoś rowiązanie tego problemu, może padł sterownik ?

 

 

Kwaq

Opublikowano
Hej, sterowanie w BMW głównie odbywa się poprzez sterowanie masą. Wygląda na sterownik lub połączenie między nim, a pompą.
pozdrawiam Bartek
  • 11 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.