Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ze względu na dostępność części zmieniam 325 na 330. Ale jak wiadomo problemów nie da się uniknąć. Może ktoś wie czym różnią się zawory ssące w głowicach tych aut. 12 wydechowych są takie same, a dwanaście w 330 ma inny numer. Zmieniłem wtryski, listwe, kolektor ssący, kable wtrysków, dde, układ zasilania paliwowego. Śmiga jak 330d, ale przydymia i dużo pali. 160km/h (tempomat) spalanie 10,6. Stąd pomysł, że może zawory są dłuższe w 330 i inne czasy otwarcia i dolotu powietrza. Od wtorku do kontroli pójdą inni winowajcy. agr, przepływka, wtryski, odma, filterki turbiny, sama turbina. Błedów w silniku na kompie nie ma żadnych. Ale głowica to jedyna różnica, która nie została przełożona w tym upgrade. Warsztat który robi tylko głowice twierdził, że to te same głowice być może nie zwrócili uwagi na zawory które mogą mieć wpływ na mieszankę. Proszę nie pisać, że skoro głowica ma inny numer to napewno to jest przyczyną. Tylko konkrety. Pzdr.
  • 1 rok później...
Opublikowano
a wtryski i sterownik sa z jednego pojazdu? pytam poniewaz wtryski kiedy nie beda przypisane do sterownika moga "zle dawkowac" stad np kopcenie , wzrost spalania. co do zaworow to wydechy sa napewno identyczne , ssace niestety nie wiem.
  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.