Skocz do zawartości

zmiana przeróbka 325d na 330d


czapter

Rekomendowane odpowiedzi

Ze względu na dostępność części zmieniam 325 na 330. Ale jak wiadomo problemów nie da się uniknąć. Może ktoś wie czym różnią się zawory ssące w głowicach tych aut. 12 wydechowych są takie same, a dwanaście w 330 ma inny numer. Zmieniłem wtryski, listwe, kolektor ssący, kable wtrysków, dde, układ zasilania paliwowego. Śmiga jak 330d, ale przydymia i dużo pali. 160km/h (tempomat) spalanie 10,6. Stąd pomysł, że może zawory są dłuższe w 330 i inne czasy otwarcia i dolotu powietrza. Od wtorku do kontroli pójdą inni winowajcy. agr, przepływka, wtryski, odma, filterki turbiny, sama turbina. Błedów w silniku na kompie nie ma żadnych. Ale głowica to jedyna różnica, która nie została przełożona w tym upgrade. Warsztat który robi tylko głowice twierdził, że to te same głowice być może nie zwrócili uwagi na zawory które mogą mieć wpływ na mieszankę. Proszę nie pisać, że skoro głowica ma inny numer to napewno to jest przyczyną. Tylko konkrety. Pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 6 miesięcy temu...
jeśli wtryski sa nieprzypisane to będzie troche kopcić i dopóki nie zresetujesz ustawień paliwa ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.