Skocz do zawartości

skakanie wzkaznika temperatury


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Posiadam bmw 325e. W czasie rozgrzewania sie silnika zauwazyłem skakanie wskaźnika od temperatury. Widać jakby temperatura rosła i wskaźnik dochodził do czerwonego pola, lecz woda sie nie gotuje bo nawet nie osiągneła 80 stopni. Czy to wina czujnika czy tez moze wskaźnika na tablicy, bo jak go stukne to albo idzie na max albo sie unormuje. Sprawdzałem złączke na czujniku, termostat nowy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czy tez moze wskaźnika na tablicy, bo jak go stukne to albo idzie na max albo sie unormuje

 

Prawie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :)

Jeżeli go stukasz i on to lubi, to znaczy, że jest stuknięty. Pobaw się z nim lutownicą, tylko nie zepsuj do końca.

Kai
Opublikowano
Dokładnie tak jak Kai napisał, to świrujący wskaźnik temperatury (zegar). Przypuszczalnie ma niepewną masę w zestawie wskaźników. To dość częsta przypadłość E30. Mojej też, ale że występuje "od święta", więc na razie nie tykam.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
ja dokrecilem srubke z tylu licznika i jest wszystko Ok . Pozdrawiam Ad1

318i e30 bylo

320i e30 bylo

325 tds jest

323i jest

Opublikowano
Bo ta srubka z tylu licznika to wlasnie masuje wskaznik :)
:) powiem ci tak sprawdz mase miedzy silnikiem a buda czy nie jest posniedziala ja tak mialem narka
Opublikowano

Witam,

miewam dokładnie ten sam problem, czasem wskazówka się wysuwa do czerwnonego, wystarczy lekko go puknąć i się normuje :) , ale czego to ja się nie nasprawdzałem zanim doszedłem do tego że to sam wskażnik świruje :?

Pytanie - jak się dostać do tej śrubki co trzyma ten wskaźnik :?:

 

pzd.

Opublikowano

dokładnie to może być przyczyna że ta nakretka sie popusciła. ja maiłem to samo ale ze wskażnikiem paliwa. cały czas pokazywał pełny zbiornik aż do momentu jak zostało 10 litrów czyli rezerwa wtedy pokazywał minimum. ale jak wyjąłem zegary to okazało sie ze nakrętki już wogóle nie ma wiec założyłem nowa i do tego podkładki sprężynujące i teraz jest już dobrze. :dance: :dance: :dance:

 

pozdrawiam

 

http://www.pelicanparts.com/graphics/pelican_bmw2.gif

Dlaczego przed warsztatami i serwisami samochodowymi zawsze stoi jedno BMW?

Bo każdy szanujący się serwis ma jedno niezawodne auto żeby jeździć po części do innych:-)



Domin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.